01 juli 2011

NOTD: We love glitter!

Hee lieve meiden,
Vandaag iets wat ik nog nooit gedaan heb een: NOTD, oftewel een Nails OF The Day.
Gister kreeg ik opeens zin om weer eens bezig te gaan met nail art en dit artikel is het resultaat!
Dit zijn de producten die ik gebruikt heb, allemaal budget producten. Ik had geen zin om weer base-coat op te doen en te wachten dus gebruikte ik als onder laagje het glitter roze lakje van Casuelle in de kleur 957 daarover het  glitter lakje van de action MAX nails in de kleur Diamond Sky. Toen pakte ik mijn rhinestones die ik gister gekocht had bij de wibra (zie mijn shoplog artikel) met een pincet en plakte ze op mijn nagel met doorzichtige nagellak  van Diamond Finish Nailoid Results. Daarna heb ik over de steentjes en over mijn nagellak nog ongeveer 4-5 lagen doorzichtige naggelak aangebracht.
Op de foto's hieronder vind je het resultaat: Ik vind het super schattige nagels geworden, en basic.
Nog even over de steentjes die zijn de 4 kleuren die ik gebruikt heb: Roze, paars, lichtblauw en zilver, op iedere nagel en hand andere kleur en soms 2 en soms 3!
Dit was het alweer: Vandaag even een kort berichtje want ik heb het super druk.
Wat vinden jullie van mijn nagels? Moet ik vaker nail-art op mijn site plaatsen of het houden bij make-up, reviews en shoplogs?

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. Leuke nailart! Het lijkt me ook leuk als je vaker nailarts plaatst

    BeantwoordenVerwijderen