09 juli 2011

NOTD: dé zomerkleur

Hee lieve meiden,
Vandaag even een snelle NOTD. Ik ben een beetje ziek en heb nog geen tijd gehad om langere grote artikels te schrijven dus ik ga mijn best doen, sorry als het niet lukt..


Deze week had ik geen zin om lang bezig te zijn met nail art dus pakte is een zomers kleurtje die ik bijna nooit op heb: Een oranje kleurtje! Ikzelf vind dit heel mooi staan bij mijn huidskleur omdat ik er bruiner door lijk
Ik pakte het lakje 09 get the fever van de color & go collectie van Essence. Deze lak had ik nog maar twee keer gedragen en ik vond dat daar een keer verandering in moest komen!

Ikzelf vind dit een hele mooie zomerse kleur.Dit was, zoals je ziet, een kort artikel want ik duik nog even me bed in en ga vanmiddag proberen om nog een paar artikelen te maken. Wat vind jij van oranje in de zomer? En welke kleur nagellak heb jij nu op?

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. Leuk kleurtje (:
    Maar ik durf nooit echt felle kleuren te dragen :p Wel in roze, vandaag heb ik 160 Sweets for my sweets op van catrice
    x

    BeantwoordenVerwijderen