27 juli 2011

Look: E.L.F Hazy Hazel





Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik een ooglook voor jullie. Een look die ik gemaakt heb met een oogschaduw palletje van het merk e.l.f het palletje heet Hazy hazel. Ik zal weer foto's plaatsen met een bijschrift erbij als uitleg.

Eyes Lips Face palletje Hazy Hazel.

De naam.

Swatches van links naar rechts op het pallette.
 Dan zal ik eerst even vertellen welke producten ik heb gebruikt: Een oogschaduwbasis van Olaz, het oogschaduw palletje van e.l.f, oogschaduw kwastje van e.l.f en de smokey eye brush van Essence.

Eerst heb ik de oogschaduwbasis van Olaz aangebracht over mijn hele ooglid en in mijn crease. Dit doe je omdat de oogschaduw dan veel langer blijft zitten en niet in de naadjes van je ooglid gaat zitten.

De bronzen kleur (meest linkse kleur in het pallet) breng ik met het oogschaduwkwastje aan over mijn hele bewegende ooglid tot aan mijn crease.

De lichtgele kleur breng ik als highliter aan in mijn ooghoekje met de smokey eye brush,

De donkerste bruine kleur is het pallet breng ik  met de smokey eye brush aan in mijn crease en blend dit samen met de bronzen kleur.

De paarse kleur breng is als oogpotlood aan onder mijn oog met het oogschaduwkwastje.

 Het resultaat

Het resultaat

Dit waren de foto's van mijn look. Op de eens of andere manier wou mijn camera de kleuren niet goed pakken en kun je de look helaas niet zo heel erg goed zien. Wat is jou favoriete ooglook van dit moment? Werk jij wel eens met E.L.F oogschaduws?

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten