23 juli 2011

Mini shoplogje!


Hee lieve meiden,
Ik ben vrijdag naar de stad geweest en heb toen schoolspullen gekocht en een paar beautydingetjes, deze beautydingen wil ik in deze shoplog aan jullie laten zien!



Allereerst heb ik twee nagellakjes gekocht van Essence van de color & go collectie. Het zijn twee hele mooie pasteltintjes en heb ze al geswatcht voor een nail art (komt deze week nog online!). Het zijn de kleuren 51 mellow yellow en 53 you belong to me.. Er was een actie van essence: twee nagellakken voor €2,00 daar heb ik dus gebruik van gemaakt!


Maarja: Ik deed de blauwe pas thuis open en zag dat deze nagellak wel een heel raar kwastje heeft! Ik denk dat ik ermee terug ga want zo kan ik geen nagels lakken. Wat vinden jullie: ermee terug gaan of zo houden?




Toen heb ik bij de Action  nog twee dingetjes gescoord: Een grote bloem oorbel (€0,89) en een make-up remover waterproof van Diadermine (€2,39). De oorbel ga ik denk ik niet heel vaak dragen maar ik vond het zo schattig dat ik hem wel moest halen. En de make-up remover is handig voor op vakantie want het is maar 125 ml en met twee lagen wou ik altijd nog een keertje uitproberen.

Nou dit was mijn korte shoplogje alweer! Willen jullie mijn gekochte schoolspullen ook zien? En laat je een reactie achter, vind ik leuk!

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. You belong to me is echt heel mooi! Ik zou er zeker mee terug gaan, want dit hoort niet!:) xx

    BeantwoordenVerwijderen