03 juli 2011

Review: HaraJuku LIL'ANGEL

Hee Lieve meiden,
In dit artikel de beloofde review van mijn parfum die ik vorige week gekocht heb.
Als je niet weet waar ik het over heb moet je het artikel: Shoplog 30 juni, maar eventjes lezen!

Eerst maar even wat over mijn Harajuku: Harajuku Lovers Lil' Angel staat in het teken van zorgzaamheid. De Harajuku is lief vaak bezig om voor andere te zorgen maar is ook ondeugend. De ingrediënten zijn onder andere: ananas, amber, zwarte bes, viool, roos, hout en peer.


Allereerst als je het doosje alleen al ziet super cute maar als je hem open doen nog cuter: De binnenkant is felgeel met een hele lieve boodschap van Gwen Stefanie. Er staat: Jij hebt voor de ondeugende parfum gekozen is vind je mooi en leuk hoe je bent, ik ben je grootste fan. En dan haar handtekening.


Ik heb deze parfum voor maar €8,00 gekocht voor 30ml dat is super goedkoop ik ben blij dat ik er tegen aanliep want het flesje is o zo schattig! Het poppetje dat op de foto naast het flesje ligt kan je erop klikken, het is een soort plastic pop die best zwaar is. Het flesje is een simpel rond flesje met bobbeltjes met voorp in het zwart de naam en een gewone verstuiver! De fles met 100ml is een ronde grote fles en het flesje met 10ml ziet er net zo uit als dit flesje alleen dan ik het klein.

En dan tot slot de geur: Ik kan de geur heel moeilijk beschrijven het is een superzoete zomerse geur maar ook weer niet té zoet die ook toch wel heel erg fruitig ruikt.. Ik zou zeggen als je hem in de winkel ziet staan ruik er even aan want ik was er direct verliefd op! Wat vind jij van de harajuku's? Of kende ze je nog niet? Zou jij er eentje aanschaffen door deze review?

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. Ik vind het superleuke parfums, het liefst zou ik ze allemaal hebben, haha.
    Ik heb er momenteel eentje, nl. "Music" & die ruikt ook heel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen