30 juli 2011

Update!


Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik weer een beetje saai bericht namelijk weer een update berichtje. Toch plaats ik deze berichten omdat ik jullie zo makkelijk dingen kan vragen en jullie makkelijk op de hoogte kan houden.


Allereerst heb ik natuurlijk vakantie en dan zou je denken dan heb je alle tijd van de wereld om lekker artikelen te schrijven, maar nee. Ook ik heb vakantie en wil ook leuke dingen doen en moet ook dingen doen en dus heb ik niet altijd veel tijd om artikelen te schrijven. Daarom zul je binnenkort op beauty by Rachel veel filmpjes zien. En dat is omdat ik filmpjes makkelijker en sneller vind werken.

Ten slotte ga ik zelf ook nog op vakantie en weet niet of ik de site dan zelf helemaal bij kan houden, ik ga wel proberen om artikelen vooruit te schrijven maar moet kijken of dit allemaal gaat lukken. Dus als er in de vakantie weinig posten zullen zijn het spijt me, ik probeer mijn best te doen!

En tot slot heb ik een aantal belangrijke vragen voor jullie. Wat wil jij graag zien op Beauty by Rachel? Wat vind je van de site tot nu toe? Wat moet er verbeterd worden? En wat vind je het leukst aan mijn blog?

Als je mijn filmpjes en artikelen leuk vind kun je me volgen via Google Friend Connect of via bloglovin en je kan natuurlijk een reactie achterlaten, Liefs Rachel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten