22 juli 2011

NOTD: We are going blue!


Hee lieve meiden,
Vandaag weer een NOTD, alleen dan van al een poosje geleden.
Ik had een shoplog opgenomen en iemand reageerde erop en zei dat ze benieuwd was hoe de lak eruit zag op mijn nagels en toen dacht ik kan er wel een NOTD van maken, dus lees lekker mee!


 Eerst even iets over de nagellak zelf: Ik heb een donkerblauwe nagellak op met blauwe en zilveren glitters. Hij is van Essence van de nieuwe 50''5 girls reloaded. Dit lakje heb ik voor maar 1 euro kunnen krijgen en heet 03 i'm a marine girl. Ik vind de naam echt super goed bij het lakje passen.


Zoals je op deze foto hierboven zien glanst dit lakje enorm! Ik heb er in de dagen dat ik het lakje ophad geen topcoat over gehad omdat ik dat domweg vergeten was. Dus met topcoat zal hij nog meer glanzen en shinen!
Ik ben echt helemaal verbaasd over dit lakje want het heeft een super fijn breed borsteltje en dekt al na 1 laagje! Ja jullie lezen het goed: 1 laagje!


Dit was een foto nadat ik het lakje 5 dagen heb opgehad: Hij zit er nog helemaal mooi en egaal op zonder lelijke plekjes of dat het half afgebladderd is!

Dit was mijn NOTD van het Essence lakje. Wat vinden jullie van deze donkerblauwe kleur? Hot or not? 

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten