09 augustus 2012

Review MAX Gel Eyeliner - Action



Hee lieve meiden,
We kennen het allemaal wel, de Action binnengaan en tegen jezelf zeggen: 'Je gaat alleen kijken, niets kopen want je hebt niets nodig'. Complete fail, het lukt me bijna nooit. Ook deze keer snuffelde ik weer tussen de make-up, en zag iets nieuws! Een Gel Eyeliner, die ging of course mee, vandaag daarover een review.







De Gel Eyeliner komt in een verpakking samen met een bijbehorende kwast. Hij beloofd waterproof te zijn en 24 uur te blijven zitten (which brand doesn't promise that...). Het potje is van glas en er zit 4 gram in en is 6 maanden houdbaar. En voor een prijs van €0,98 wou ik dit product zeker testen voor jullie. 




Het kwastje is, gek genoeg, rond afgesneden en van synthetische haren. Hij is ook super tiny en vrij stevig. Het stevige vind ik fijn werken alleen de vorm van het kwastje werkt bij mij niet, het klopt gewoon niet. Ik zou dit eerder als lippenseel gebruiken. Je kunt er niet hele strakke dunne lijnen mee zetten; Dus als je in bent voor een amy winehouse eyeliner...



De eyeliner die ik heb is in de kleur pure black, in onze Action hebben ze alleen de zwarte kleur, ik weet dus ook niet of er meerdere kleuren zijn. Als je de deksel eraf draait zit er een aluminium afdeklipje? op. Toen ik lipje eraf trok bleef er een nasty lijm/plak - laag opzitten, deze was gelukkig wel makkelijk te verwijderen. De gel eyeliner ziet er goed uit, de structuur is wel wat aan de dunnen kant.


Helaas vallen de swatches zwaar tegen... Als ik 1 laagje aanbreng is de eyeliner heel nattig en dekt daardoor ook niet goed. Het is een soort mislukte grijs/zwarte kleur. Na het tweede laagje word de liner iets matter maar wil nog steeds niet zwart worden. Op de laatste foto heb ik de gel eyeliner van essence ernaast geswatcht. Kijk Action; dát is zwart.



Toch heb ik er nog een redelijke lijn mee kunnen zetten. Ik heb de liner niet doorgetrokken tot mijn binnenste ooghoek omdat op de verpakking staat dat je hem alleen boven de bovenste wimper rand mag gebruiken, niet bij de waterlijn. Ik vond het een beetje scary en heb besloten het zo te laten.

Wat ik er nou uiteindelijk van vind? Tjah, als je tijd hebt om 3/4 laagje van deze eyeliner aan te brengen is het voor de prijs (€0,98) een topper. Helaas is de dekking niet goed en past het kwastje er niet bij, het kwastje is wel heel handig voor andere dingen. Ook blijft hij best lang zitten. Ik denk dat ik hem nog wel een paar keer ga gebruiken maar ik grijp toch liever mijn Essence eyeliner :)

Liefs Rachel

12 opmerkingen:

  1. Handige review, ik krijg meestal last van me ogen van de producten van action heb er een keer een oogschaduw van getest en kreeg hele waterige ogen, jammer! Maar vind goed dat je eerlijk over het product bent en vind het een goeie review Thanks ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne review, ik heb al een paar keer staan twijfelen of ik deze zou kopen maar toch maar besloten dat Eyeliner nou net één van die producten is waar je beter niet op kunt bezuinigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me sowieso best onhandig zo'n gel eyeliner.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze in onze filiaal nog niet gezien, maar ik ga snel weer kijken. Gisteren waren ze de schappen aan het herindelen, dus kan best zijn dat ze er nu bij liggen. Toch wel handig om te proberen en dat voor die prijs. Ik heb nog nooit gel eyeliner uitgeprobeerd, maar ik ga gewoon eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem ook gekocht maar nog niet uitgeprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de nail-art met sierstenen staat online.!
    http://amy-jouvence.blogspot.nl/2012/08/nail-art-golden-delicious.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hem zien liggen, maar sprak me eigenlijk niet zo aan.. mm.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welke eyeliner raad je me aan? niet zo duur maar die goed zwart is een goed aan brengt in een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan raad ik die van Essence aan, voor 3 euro een prima eyeliner! :)

      Verwijderen
  9. Ik heb hem ook en hij is heel fijn en bij mij krijg ik de eyeliner niet meer van mijn oog:/ (iets te waterproof)

    BeantwoordenVerwijderen