05 juli 2011

Stash: Catrice nagellakken

Hee lieve meiden,
In dit artikel laat ik mijn stash zien van de Catrice nagellakken die ik heb: Ik heb er niet veel maar toch genoeg om ze aan jullie te laten zien!

Ik begin met deze 2 nagellakken omdat dit mijn allereerst lakken waren. Mijn echte allereerste lakje is het barbieroze lakje met de naam 040 Princess For A Day dit is ook gelijk het allereerste roze lakje die ik heb.
Het tweede nagellakje is een mooie blauw/groene zeekleur die ik perfect voor de zomer én voor de winter vind, dit lakje heet: 250 I Sea You! en het is zo leuk dat SEA  is geschreven als hoe je ZEE in het engels schrijft terwijl ze SEE bedoelen, ik hoop dat je het snapt het is een soort woordgrapje :)

 Dan heb ik drie lakjes die ik alledrie nog maar 2 of 3 keer heb opgehad omdat ik ze nog maar heel kort heb ik denk 2 weken! De eerste kleur is een lime pastel groene kleur met een geweldige naam: 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy dit lakje dekt jammer genoeg pas na 4 laagjes maar is wel superzomers, ik heb hier ook een review over geschreven. En dan heb ik nog een rood/roze kleur die lekker fel is met de naam: 360 Raspberry Field Forever en daarnaast een prachtige paarse kleur met zilveren glitters met de naam: 380 Forget - Me - Not!

Als laatste heb ik nog een paar 'random' lakjes die ik niet in een soort van categorie kan stoppen en het dus even zo heb gedaan. Het allereerste lakje is een lakje waar is niet zo tevreden over ben het is een lakje uit de ultimade nudes collectie: 050 Moulin Rouge Light hij dekt echt niet goed zelfs niet als ik er een witte nagellak onder doe terwijl de kleur wel super nude/roze is! En het 2e lakje heb ik al heel lang en een keer uit een 'nu of nooit' bak heb gehaald: Een lakje uit de 60 second nail couture collectie met de naam: 02 Crème Brûlée. Dit is een soort nude lakje met heel veel oranje glittertjes super tof. En als laatste de Catrice nail expert repair & care oil een prima nagelolie die zijn werk doet en lekker ruikt!

Dit was mijn artikel over mijn Catrice lakken, zoals ik zei niet zoveel maar ik ben druk bezig om steeds meer lakken aan te schaffen! Wat is jou favoriete Catrice nagellak kleur? Welke kleur raad jij aan, aan mensen?

Liefs Rachel

2 opmerkingen:

  1. Je hebt toch al een aardige stash bijeen hoor.
    Raspberry Fields Forever is ook één van mijn favorietjes trouwens. Ik vind het zo'n mooie kleur!
    Ik vind bijna alle lakjes van Catrice trouwens wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja klopt de meesten hebben een hele goede dekking en dat voor maar €2,49 :)

    BeantwoordenVerwijderen