15 juli 2012

Big Fogan WINACTIE win een display met 24 nagellakken!


Hee lieve meiden,
Daar is hij dan ein-de-lijk mijn lang beloofde big winactie! In samenwerking met fogan mag ik jullie een huge prijs aanbieden, en believe me, ik zou dit zeker wel willen winnen. Als je benieuwd bent geworden moet je zeker even verder kijken :)





Ik mag namelijk in samenwerking met Fogan jullie een soortgelijke display als hierboven aanbieden. Één van jullie wint dus een doos vol met 24 nagellakken! De Fogan Nagellak Displays zijn zo populair en worden zoveel besteld dat Fogan besloten heeft dat ik er 1 mag weggeven. Natuurlijk kun je die niet zomaar winnen daar moet je wel wat voor doen.

Ik heb de lakken goed verpakt in bubbeltjes plastic in een stevige doos met allemaal lucht materiaal, als er nu nog een lakje kapot gaat dan weet ik het ook niet meer!

Wat moet je doen?
* Je moet mijn blog volgen met Bloglovin en GFC (bekijk de linker sidebar)en je moet dit bericht liken (dat kan ook via bloglovin)
* Meld je aan voor de Fogan nieuwsbrief: KIKHIER
* Voor een extra kans kun je een artikeltje of een foto plaatsen van mijn winactie op jou blog of site, zet het linkje daarvan in de beschrijving!
* Laat een leuke reactie achter met welke stappen je allemaal gedaan hebt

Je kunt meedoen tot 4 augustus 2012 00:00 en deze winactie is alleen open voor Nederlands bezoekers/bezoeksters.

Easy toch? Ik zou zeggen doe allemaal mee want deze kans mag je niet aan je neus voorbij laten gaan. Als je graag alle lakken close-up wil zien kun je ook even DEZE video bekijken. 

Liefs Rachel

72 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! Super leuk! De nagellakjes zien er super leuk uit! Het zijn er ook nog eens super veeeeel !! =DD Ik heb me aangemeld voor de Fogan nieuwsbrief en heb op youtube gereageerd. Ik was al op je geabonneerd en ik heb een duimpje gegeven en via bloglovin het artikel geliked!
    XXXX TheLisanne123

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe mee superleuke al die lakjes ook mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee ! Superleuke winactie & superleuke nagellakjes ! Ik heb me aangemeld voor de Fogan nieuwsbrief en heb een reactie achtergelaten op youtube , op youtube heet ik 1999Richelle. Ik ben op je geaboneerd en volg je site. Ik heb je video op youtube ook geliked , alleen ik zie niet waar ik dit artikel kan liken.
    xx,
    Richelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee !
    Ik heb alles gedaan wat je vroeg :3.
    Super leuke winactie !
    xx Jasmijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil mee doe superleuke kleurtjes
    youtube : sacomaxx
    ik heb alles gedaan wat je zei

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1. Ik volg je op GFC en bloglovin
    2. Ik heb me aan gemeld voor de nieuwsbrief

    Echt een super gave win-actie :O
    Echt mega gaaaaaaaaaaf, 24 lakjes OMG, dat breidt je nagellak stash nog veel meer uit. SUPER GAAAAAAF!

    xx
    Melissa M

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe mee
    ik heb alles gedaan wat je zei

    superleuk die nagellakjes

    sofie0159

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :o supergaaf

    ik doe mee
    echt aardig dat je dit weggeeft

    youbeautyfull1

    (het is een 1 op het uind geen L

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supergaaaaf, en super aardig van je. Hoop dat ik win, maar natuurlijk gun ik het iemand anders ook

    ik doe mee

    Colindaaxx12 (youtube account)
    Colinda (mijn eigen naam)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk!
    ik heb de dingen gedaan op youtube,ik volg je via bloglovin en heb dat artikel een like gegeven en een artikel over je geschreven die straks online komt :)
    op youtube heet ik amberxd2345
    xx
    leuke winactie
    i love nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh. mijn. god. dit is echt zo een gave winactie! Ik hoop zooo dat ik win ;3 die lakken zijn allemaal zo gaaf, echt trendkleuren hihi. Fogan ken ik ook nog niet, wel kennen, maar ik heb er geen producten van zeg maar.

    ik heb 1,2 en 4 gedaan!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Rachel<3

    Als eerste ik vind deze winactie echt super tof!

    Ik volg je op Bloglovin en GFC en ik heb je geliked!

    Ik heb mezelf aan gemeld voor de nieuwsbrief van Fogan!

    Ik heb een artikel/ persoonlijke update gemaakt op mijn blog daar heb ik je in vermeld: http://stayinstyleandkeepittrendy.blogspot.nl/2012/07/persoonlijke-update.html met een link van mijn site naar jou site;)

    Ik heb alle stappen gedaan (: Je bent een lieve leuke meid en ga vooral door met bloggen, ik houd zelf ook heel erg van winacties en ga er zelf binnenkort ook een organiseren:) Ik ga vanaf morgen vloggen en filmpjes maken voor mijn site dus als ik win kan ik een unboxing maken omdat jij dat ook altijd doet voor andere <-- als je het wilt dan ahahah.

    Nou ik hoor het wel meis! Xoxo Nina van stayinstyleandkeepittendy@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. haha ik volg je trouwens ook al op yt deed ik al maar toch <3 en ik heb hem ook geliked:) <3 xoxo

      Verwijderen
  13. Hoi Rachel,

    Superleuke winactie!
    Ik vind de giveaway echt cool :P
    Wat ik allemaal heb gedaan:

    - Volg je op YT (Deed ik al :P)
    - De video geliked
    - Je volgen op Bloglovin'
    - Hier en op YT een reactie achterlaten
    - Fogan nieuwsbrief volgen

    Mijn youtube is: MeMirre
    Mijn e-mail is: mirrreee@live.nl

    Leuke winactie, ALWEER!
    Xxxxx Mirre

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben geabonneerd, heb geliked, en ontvang vanaf nu ook de nieuwsbrief. Bij deze heb ik ook een reactie. Jij praat trouwens erg duidelijk, en je hebt echt een leuke winactie. Echt heel gaaf! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeeey, ik kom net van je YouTube kanaal, ik heet gulsahbieber op YouTube. Ik volg je nu op Bloglovin, ik heb je artikel geliked. Alleen heb ik jammer genoeg geen site waar ik je op kan promoten ofzo, ik ben niet echt actief op Bloglovin! Wel heb ik je in mijn WWW gedaan op Hyves, waar ik 500+ vrienden heb, dus het wordt heus bekeken (http://gggulsah.hyves.nl). Ook heb ik wat vriendinnen getipt en heb ik via de MSN van mijn zus ook een account voor Bloglovin gemaakt, zij volgt je nu ook! Hoop dat dit genoeg is. Kusjes, knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. i love nagellak <3
    sws ga ik meedoen (mijn youtube kanaal tisha1400)
    misschien is het wel leuk als ik een shout out voor je maakt! (als je dat wilt/goed vindt.) maar maak ik dan ook meer kans?? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee lieve meid ( zo noem je ons ook altijd (: )rachel ,
    natuurlijk doe ik mee ! zo'n leuke winactie laat ik niet aan me voorbij gaan (:
    ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en ik ben al heel lang op je geabonneert . ook volg ik je via bloglovin' maar doet m'n like-knop het niet ..:( ik ga dat morgen nog maar eens proberen te doen. ik vind het altijd heel erg leuk om je filmpjes te kijken en je artikeltjes te lezen , ga zo door ! super om een keer zo'n gave winactie te doen ik zou het graag willen (net als iedereen natuurlijk hihi ) ik heb mischien een ideetje als jij dat leuk vind: als ik die lakjes heb , dan wil ik best swatches maken voor jou site ! dan vertel ik ervan wat ik vind , hoeveel laagjes die nodig heeft enzovoorts. ik zet dit berichtje op je site neer en je zult hem ook nog vinden op je youtubekanaal.
    hopelijk maak ik zo genoeg kans , dikke knuffel van Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauwwauw wau wat een supergave winactie! ik heb al 3 lakjes van fogan en ik ben er zeer te vrede over dus wie weet. ik volg je op bloglovin/gfc en heb je bericht geliked. ook heb ik me aangemeld voor de fogan nieuwsbrief en ik heb hier een reactie achter gelaten. mijn email is: manonkoolmees@hotmail.com dikke kus manon.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OMGGG, ik ben echt dol op nagellak, dus ik doe zeker mee!
    email; chantalkluijtmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAUW. Awesuuuum. <3 Datje zoiets weg geeft is echt gaaf haha! Ik heb geliked, ik volg je met beide dingen en heb me aangemeld! Nu duimen hihi. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. als allereerste super super leuke winactie!!!
    ik volg je op bloglovin.
    ik volg je op Youtube
    ik heb je video geliked
    ik heb hier en op youtube een reactie achtergelaten.
    en ik heb me ingeschreven op de Fogan nieuwsbrief.

    xoxo Jo-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en ik heb het artikel op je blog geliked.

      Verwijderen
  22. Ik doe mee!
    Wauw wat een leuke winactie! Dit wil ik natuurlijk wel winnen dus heb ik het volgende gedaan:

    Ik had al op je geabboneerd.
    Ik heb je video geliked.
    Ik heb me aangemeldt voor de Fogan nieuwsbrief.
    Ik volg je op bloglovin.
    Ik heb hier een reactie achtergelaten en op youtube.

    Liefs Mandy ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat geweldig dat je dit mag weggeven, heb je echt top geregeld. ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en volg je al een tijdje via bloglovin, (zo ben ik ook bij dit bericht gekomen). Succes met je winactie. Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waauw, écht ik hou van deze give-away!
    Ik heb alles gedaan! Ik ga zo nog even een artikeltje schrijven, dus dat komt goed!
    liefs, Karlijn.
    lovehopefaithbeauty.blogspot.com
    youtube.com/ItsMeKarlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige lakje en echt wat een giveaway, zo vet! :)
    Ik volg je met GFC & Bloglovin en heb geliked
    Ik heb me ook aangemeld voor de nieuwsbrief.
    Ik zet je ook op mijn giveaway pagina op mijn blog (www.justlikealovelyfairytale.blogspot.com)

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe mee.
    Ik volg je via bloglovin en GFC en heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van Fogan.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wouw wat een super winactie voor iemand die nagellakjes spaart (Zoals ik dus). Ik doe zeker graag mee met deze winactie, dus doe ik dat lekker ook. :) Ik volg je via bloglovin' en GFC en heb natuurlijk geliked. En je staat in mijn sidebar van mijn blog: http://tamaraschrijft.blogspot.com

    Liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe ook mee!
    Ik volg je via bloglovin en GFC, ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, ik heb je video een duimpje gegeven en ik heb je geaboneerd. Ook heb ik op mijn blog wat geschreven: http://not-only-nails.blogspot.nl/
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil super graag meedoen aan je winactie maar ik ben van België :(
    Maar ik zag het te laat dus ik heb de stappen toch gedaan.
    De stappen: Ik volg je via bloglovin,ik heb het bericht daar geliket, ik volg je youtube kanaal,ik heb je filmpje geliket, ik heb me aangemeld voor de fogan nieuwsbrief en ik heb op mijn blog over je winactie geschreven:http://do--it--by--yourself.blogspot.be/2012/07/winactie-bij-beauty-by-rachel.html

    Ik vind het jammer dat ik toch geen kans maak om te winnen. Ik dacht jippie ik maak kans om veel lakjes te winnen maar nee, jammer dat het enkel voor Nederland is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heey rachel,

    echt en TE GEKKE giveaway,
    ik heb ook al een reactie geplaats op yt mijn kanaal is zoeverschueren

    ik ben gabonneerd op je yt
    heb dit artikel+je filmpje geliked
    ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief van fogan
    ik volg je blog via bloglovin en GCF
    heb een artikel over je giveaway op men blog geplaatst http://beautyfashionlifestyle-zoeverschueren.blogspot.nl/2012/07/winactie-beautyexplosionx.html

    dit was alles, ik kom ook uit nederland, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heey,

    ik wil graag meedoen met de winactie!
    ik heb via youtube al een reactie achtergelaten en op het groen duimpje geklikt.
    ik heb geabonneerd op je youtube account.
    ik heb een artikel geplaatst op mijn blog : http://beauty4younl.blogspot.nl/2012/07/winactie-beauty-by-rachel.html
    ik ben ingeschreven voor de nieuwsbrief van fogan en volg je bloglovin

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heey ik doe mee met de winactie, ik volg je site & je youtube acount
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik doe mee ik heb alles al gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja bij een winactie moet ik natuurlijk ook meedoen!! Ik ben tenslotte een Nederlander haha ;)

    Ik heb geaboneerd, geliked, Fogan nieuwbrief aangemeld en volg je website.

    Ik wil even zeggen dat ik echt vind dat je een super blog hebt en vind het altijd heel erg leuk om naar jouw blog en filmpjes te kijken. Ik heb veel bewondering voor je!

    Soms twijfel ik zelf ook om een blog te beginnen, maar ik denk dat ik dat zelf niet zo goed zou kunnen bijhouden (elke dag een nieuw artikel).

    Ik ben wel een echte beautyliefhebber!! Dus daarom mijn berichtje voor deze winactie!!

    Ga zo door! -xXx-

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wil aller eerste vertellen dat je een super leuke blog hebt, en dat ik je lay-out echt super vind! Zelf ben ik een groot nagellak lief hebben, dus ik zou het geweldig vinden om deze win actie te winnen! Ik heb alle stappen gedaan die je moest doen!

    Succes iedereen! hihi

    Liefs Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe zeker mee! kijkbij je youtube reacties van randomdaphne! daar sta ik bij als het goed is! en veder echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heeyy,
    ik doe zeker weten mee'!
    Mijn youtube account:
    BeautyxKimy
    Ik heb alles al uitgevoerd. x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk ik doe zeker zeker weten mee !
    Ik ben er super excited over !
    Ik hoop dat ik win ofcourse zo niet dan ben ik natuurlijk blij voor iedeereen om me heen die wint ik ben jousjee op youtube x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Woow ik doe zeker meee!!!
    Ik heb alle stappen uitgevoerd!!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. heee ik doe mee dit is zo vette winactie!! aaaaah :D ik hou van nagellak en ik maak graag nailarts :)
    OMG ik wil dit zooooo graag winnen ben helemaal hyper en vrolijk :D ik heb ook nog een reactie op youtube gegeven mijn youtube kanaal is: Jeanetteeegirl

    xxxxx Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hee! Leuke en toffe winactie en ik ben blij dat ik mee mag doen!
    De dingen die ik gedaan heb om deel te nemen zijn:
    ♥ Geabonneerd.
    ♥ Aangemeld voor Fogan nieuwsbrief.
    ♥ Video geliked.
    ♥ Deze reactie staat ook op je site.
    ♥ Heb via @mariskalovesyou je video gedeeld op Twitter (#funandbeauty)

    Je kan contact met me opnemen als ik gewonnen zou hebben op beautyroom@live.nl

    Lots of love! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  42. alles gedaan :) het artikel komt morgen online, in de sidebar staat hij al!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Alyssaa (aardappel34)22 juli 2012 om 09:10

    heeeii ik doe mee , ik heb alle stappen gevolgd , en ik heb ook al een reactie op YT geplaatst! xxx aardappel34

    BeantwoordenVerwijderen
  44. heeeey, ik doe mee :)
    ik heb je gevolgd op bloglovin en dit artikel geliked, ik ben op je geaboneert op youtoube, ik heb je video geliked, ik heb een reactie gezet bij het filmpje, en k heb me aangemeld voor de Fogan nieuwsbrief.
    ik hoopt dat ik win !! echt n super gave winactie. :)


    xxxxxxxxxxx Litsa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja voor als ik zou winne me youtube naam is Litsalicious en me twitter @Litsalicious haha xxx

      Verwijderen
  45. Ik wil graag mee doen aan deze winactie. Ik heb alle stappen gedaan. Link op mijn blog: http://ariannebeautystuff.blogspot.nl/

    Mijn email adres is: arianne731@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe mee! Ik volg je op Bloglovin' en GFC en ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ben beautyxdenise op Youtube. Ik doe mee, op Youtube staat alles wat ik heb gedaan. Ik hou van metallic & neon-kleuren dus dit is helemaal mijn stijl. Veel succes! Doeidoei xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik heb alles gedaan!
    Hier de post: http://pinkunicornpie.blogspot.nl/2012/07/giveaway-op-wwwfunandbeautyblogspotnl.html
    Het staat ook in de sidebar!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wij doen mee!
    - We volgen je op bloglovin
    - Hebben geliked
    - Volgen je op GFC
    - Zijn aangemeld op de nieuwsbrief
    - De afbeelding staat in onze sidebar
    xoxo Amy & Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heei, Ik doe mee !

    Ik heb je gevolgd op bloglovin en youtube, gevlogd op GFC, aangemeld op de nieuwsbrief, en ook nog je site in mn favorieten gezet(aanrader!)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe mee! Er zitten leuke kleurtjes tussen! :).

    - Ik volg op Bloglovin & GFC
    - Heb het bericht geliked.
    - Heb me ook aangemeld voor de nieuwsbrief.
    - Ik heb een foto op me blog gezet van de nagellakjes in me sidebar!

    Me email is trouwens : Fashionmadeby@live.nl
    voor als je 't nodig hebt ;).

    Iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een super winactie!
    Ik doe zeker mee ^^
    - Ik volg je al op bloglovin, heb het bericht geliked en ik volg je met gfc.
    - Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief

    Succes iedereen :)

    (btw mijn emailadres is IJKvdBroek @ gmail . com)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe nog snel even mee, gewoon omdat ik ontzettende nagellak freak ben en omdat ik je er nog wel een volger bij gun. Ik heb zoveel gedaan als ik kon, hopelijk win ik...

    Ik volg met Bloglovin en GFC en ik heb bericht geliked
    Ik heb me aangemeld voor de Fogan nieuwsbrief.
    Ik heb een foto geplaatsen van jou winactie op mijn blog met een link. www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    Mijn mail: bebeautyfullbymy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wauw, echt een supergave winactie en de nagellakjes hebben superleuke kleurtjes. is eens wat anders dan die standaard kleuren.!
    - ik volg je via GFC & Bloglovin
    - ik heb de post geliked
    - ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief
    - er staat een link op mijn blog naar deze geweldige winactie.!

    xx Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe natuurlijk ook meee!
    Ik heb alles gedaan wat er stond, is echt een hele leuke winactie!
    Echt leuk dat je met zo bedrijf kan samen werken om zo actie te organiseren !

    BeantwoordenVerwijderen
  56. omg, zo'n geweldige prijs! ik waag natuurlijk wel een kansje!

    ♥ ik volg je via GFC
    ♥ ik volg je via bloglovin en heb het bericht geliked.
    ♥ ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief!

    Liefs,

    dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hey! De eerste keer dat ik op je blog kijk, yeah!

    -Ik volg je via GFC & BlogLovin.
    -De post heeft een hartje van mij gekregen.
    -De nieuwsbrief van Fogan komt in mijn mailbox

    Fingers crossed.

    x Esmee.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat leuk! Ik doe zeker mee! (:

    - Ik volg je met GFC
    - Ik volg je met Bloglovin'
    - Ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief van Fogan

    Ik ben echt super benieuwd! :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw, een fantastische kans om mijn stash uit te breidden! I'm in!
    * Gevolgd via BL en GFC + geliked
    * Aangemeld voor de nieuwsbrief
    * De foto in m'n sidebar geplaatst met een link
    * 'laat een reactie achter'
    Mijn email adress is mariska.wubbels@gmail.com
    Succes iedereen
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super toffe winactie en leuke lakjes, is die profielfoto echt van jou of is het gewoon van internet gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen