07 juli 2011

Interview met Teske!

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik iets wat te maken heeft met beauty, want ik interview een beauty-blogger namelijk Teske de Schepper van http://www.teskuh.nl, Ook zal ik wat foto's van de livechat bij dit artikel plaatsen. 


Laten we maar gewoon beginnen met het interview, ik heb Teske tien vragen gesteld en daar heeft zij op geantwoord en hier zien jullie het resultaat:

1. Wie ben jij en hoe kunnen mensen jou kennen?
Ik ben Teske de Schepper en mensen kennen mij vooral door mijn site, http://www.teskuh.nl of door mijn youtube kanalen.

2. Waarom ben je een blog begonnen en youtube begonnen?
Mijn blog begon ik doordat ik gewoon een passie had voor schrijven en dat ik beauty leuk vond kwam eigenlijk pas later. Ik schreef over wat me bezighield en wat ik leuk vond en zo is dat eigenlijk gegroeid! Youtube zag ik vooral bij anderen en vond ik heel interessant dus toen ben ik het ook gaan doen en dat beviel heel goed.

3. Hoeveel volgers/abonnees heb jij ongeveer?
Ik heb gemiddeld 30.000 unieke bezoekers per maand op mijn blog, ongeveer 5500 abonnees op mijn beauty kanaal en zo'n 8500 abonnees op mijn persoonlijke youtube kanaal.

4. Wat vind je het leukste om te doen aan je blog?
Het reviewen van producten! Je kunt andere mensen laten weten wat je van dingen vind en ze daardoor adviseren! Heerlijk toch? Ook het schrijven van persoonlijke stukjes vind ik heel fijn.

5. Op welke manier ben jij door bedrijven benaderd om producten te testen?
Op het moment dat je een wat grotere blog word, dan raak je vanzelf bekend in dat wereldje. Bedrijven gaan vaak de nieuwste en 'upcoming' blogs af en als je een aantrekkelijke mogelijkheid bent voor promotie, dan benaderen ze je.

 6. Wat is het liefste dat een 'fan' ooit voor jou heeft gedaan?
Gewoon over het algemeen alle lieve berichtjes die ik krijg, maar ook brieven die ik thuisgestuurd krijg en leuke testertjes enzo!

7. Wat doe je naast je blog en youtube, nog meer in je vrije tijd?
Ik kijk graag films, ik dans en zing en speel toneel en ik ga natuurlijk graag shoppen en chillen met vrienden!

8. Door welke 5 dingen ben jij echt obsessed?
Make-up, films, schattige dingen, leuke mannen en mijn iPhone

9. Hoe ziet jou leven er over 5 jaar uit?
Hopelijk blog ik nog steeds, heb ik er echt mijn werk van kunnen maken. Ik ben dan als het goed is net klaar met mijn vervolgopleiding (weet nog niet welke ik ga doen overigens!) en misschien wel een leuke relatie?

10. Wil je nog wat toevoegen of nog wat zeggen tegen de lezeressen?
Blijf Rachel's blog bezoeken en be yourself :D <3
Dit was het intervieuw ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en als je nog vragen hebt kun je altijd even langs gaan bij haar site: http://www.teskuh.nl, hieronder zal ik nog wat random foto's van de livechat plaatsen.

Ik vroeg of ze een hartje wou maken speciaal voor mijn blog... en dat wou ze natuurlijk!




Teske showt haar Iphone cases.

En haar nagellak...

En haar geliefde chips (ILOVEIT) Pombär.

Dit was het alweer: Ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden en tot de volgende keer!
Liefs Rachel

3 opmerkingen:

  1. haha leeuk!
    teske is echt geweldig.
    livechat!!! :D

    wil je mn site followen.
    ik volg de jouwe ook.
    xxx

    www.charrcuraacao.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk artikeltje (:
    Ik was zelf ook op de livechat en het was echt super gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen