03 juli 2011

Superkorte update.

Hee lieve meiden,
Zoals jullie zien even geen beauty vandaag en even geen mooie foto's in een artikel maar een snel getypte update. Ik wil namelijk even zeggen dat ik op zondag geen artikelen ga plaatsen die met beauty te maken hebben maar een update of een persoonlijk artikel, zodat jullie de hele week gewoon beauty hebben!

Jullie kunnen een aantal dingen verwachten deze week:
- Een unboxing van een gewonnen winactie
- Review van mijn shampoo
- Review van mijn parfum uit de shoplog
- Misschien een shoutout?

En voor de rest moet ik het nog even zien en nog wat andere artikelen schrijven. Ik heb het nog steeds erg druk met school omdat ik proefwerkweek heb, excursie, sportdag, actiedag en nog een aantal andere dingen. Dus als er een aantal artikelen wat later op de site worden gezet sorry daarvoor.

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat het even zo gaat vandaag. Wat wil jij nog graag zien op funandbeauty.blospot.com? En wat kan er verbeterd worden?

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten