15 september 2011

Wishlist!

Hee lieve meiden,
Al op een aantal blogs die ik volg ben ik wel eens een wishlist tegengekomen! En nu heb ik op dit moment niet een specifiek product dat ik móet hebben maar ik heb toch wel een aantal dingetjes die ik graag zou willen. Daarom laat ik in dit eerste deel 3 producten zien en het in het tweede deel weer 3 producten en ga zo maar door, ook vertel ik er natuurlijk later bij of ik de producten gekocht of gekregen heb.



 


Allereerst wil ik al een hele poos een goede poeder. En op gegeven moment was ik zo wanhopig dat het me niet meer uitmaakte wat voor poeder het was als het maar goed was. Toen ben ik gaan rond zoeken en nu heb ik een poeder gevonden die mij erg fijn lijkt! De Maybelline Dream Matte Powder.


Ook wil ik graag een goede concealer omdat ik van mijzelf vrij snel las heb van donkere kringen onder mijn ogen heb. En daar hoefde ik echt niet lang over na te denken: Het werd de Bourjours healthy mix concealer.



Een goede en fijne poederkwast zou voor mij ook geen overbodige luxe zijn. Nu heb ik een poederkwast met synthetische haren die niet fijn werken en soms prikken. Ik weet dat ik er achter aan moet om een nieuwe te gaan kopen en ik denk dat dat de Sigma duo fiber powder brush F15  word.

Deze keer waren het vooral een aantal gezichtsproducten! Heb jij ook een paar dingen op je wishlist staan? En zijn er ook poeders, concealer of poederkwasten die jij mij aanraad?

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten