10 september 2011

Time to update!

Hee lieve meiden,
Vandaag/gister heb ik de hele dag niets van mij laten horen, wat erg slordig is. Dat komt omdat ik op dit moment ziek ben en een keelontsteking heb. Het gaat al veel beter maar ik heb er nog last van. Ik had een stash filmpje opgenomen, dit had ik beter niet kunnen doen, want ik ben niet te verstaan en heb daarna erg last van mijn keel gehad, dus een stash filmpje komt even wat later!

Ook zit ik nu weer op school. Iedere dag hard werken, huiswerk maken en dan heb je nog een klein beetje vrije tijd over. En wat doe ik in die vrije tijd? Bezig met mijn blog. Daarom zullen er de komende dagen amper tot geen artikels online komen, sorry, ik heb er gewoon even geen tijd voor. In een eerdere update heb ik jullie laten weten dat mijn schoolwerk niet onder mijn blog mag lijden, vandaar!

Ook zit ik een beetje in een blogdip, ik heb totaal geen inspiratie meer, zou dit komen door de herfst? Daarom wil ik jullie allemaal oproepen om leuke ideen achter te laten die ik vervolgens ga maken./doen! Dus heb jij een request, please schrijf ze bij de comments, hoe meer hoe beter :) Okee ik ben wel een klein beetje wanhopig maar ik weet gewoon niets meer :P

Dan heb ik nog een leuke mededeling, althans voor mij! Ik heb namelijk een winactie gewonnen, een make-up pakketje. Maar zodra ik dat binnen heb gekregen maak ik wel een unboxing video :) En jullie moeten ook niet vergeten om even mee te doen aan mijn GIVEAWAY! Je kan een armband winnen, je hebt niets te verliezen dus gewoon meedoen, haha! KLIK HIER.

Dat was even een lange update voor deze keer, ik hoop dat je het gelezen hebt. Dus laat alsjeblieft een request achter bji de comments, of wat jij vaker wil zien! En doe ook mee aan mijn give away!

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. Hey Rachel, heb je geen 'te reviewen' producten meer? Of misschien kan je wel laten zien welke make-up je naar school draagt? Veel succes met de studie!

    BeantwoordenVerwijderen