07 september 2011

Kast 'aankleden'



Hee lieve meiden,
Zoals jullie misschien in de vorige shoplogje konden horen en zien heb ik eindelijk een leuke mooie nieuwe kast kunnen vinden en kopen! Ik ben al een beetje aan het 'inrichten' gegaan en heb ook wat decoratie spulletjes in mijn kast gezet die ik even aan jullie wou laten zien!



De kwaliteit van de foto's zal erg slecht zijn aangezien mijn laptop de 'normale' camera niet wil herkennen. Nu moet ik dus foto's maken met een oude camera met 5,0 megapixel, ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen!



In de linkerhoek van de plank heb ik drie cubolotti's staan. Wat zijn dat? Dat zijn kleine 'blokjes' die je kan sparen waar je dan een mini hello kitty poppetje in kan doen. Ik wou het Thema een beetje roze houden en vond dit er prima bij passen, cute he?! Ik heb een hello kitty die een liefdesbrief schrijft (linksonder) een bijtje (rechtsonder) en bovenop heb ik hello kitty die een koe is. 


 Aan de rechterkant in mijn kast heb ik twee waxinelichtjeshouders. Ik heb deze ooit een keer zelf gemaakt in de eerst of tweede kwast en kwam ze toevallig tegen. Ik heb gewoon roze stukje papier uit tijdschriften gescheurd en die met behangerslijm op glas geplakt, alleen moeten er nog kaarsjes in,


 Wat baal ik van deze foto! Dit was de best foto die er tussen zat, i'm sorry! Die heb ik laatst gekocht ik kwam die voor €1,50 tegen bij de Blokker en kon het niet laten liggen! Het is een glazen schaaltje waar je soort roze geurpareltjes op moet doen en dan de gipsbloem en de gips steentjes op moet leggen. Dan heb je ook nog een flesje geurolie (ik heb de geur rose) en dan moetje druppeltjes olie op de gips steentjes druppelen. De steentjes nemen de olie op en verspreiden een heerlijke geur door de kamer, echt lekker!

Dit was even wat anders dan beauty! Vind je het ook leuk om dingetjes een beetje op te leuken? En heb je nog een leuke request voor mij?

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. Oh super leuke dingetjes zeg !
    Ik vind het zelf ook heel erg leuk om allemaal nieuwe dingen in me kamer te zetten =D

    BeantwoordenVerwijderen