19 september 2011

Opgemaakt #3

 

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik in een artikel de producten die ik opgemaakt heb. Het zijn er deze keer niet zoveel maar ik dacht ik laat ze nu zien dan kan ik ze daarna weg doen want ze nemen een beetje veel ruimte in beslag, dus een klein maar fijn artikel!






Als eerste heb ik deze Fischer DIVA ZeeZout Body Scrub in de geur lavendel opgemaakt. Dit is denk ik mijn derde pot van deze scrub en hij bevalt me erg goed! Het is een vrij grove scrub met de geur van lavendel. De geur vind ik niet geweldig maar de prijs maakt het helemaal goed, deze scrub kost maar €1,79 bij de Action!


Dan heb ik nog een aantal maskertjes opgemaakt, in totaal vier maar ik had er nog maar twee om op de foto te zetten! Allebei de maskertjes zijn van het met Onyx, dat te koop is bij de Action, en kosten per twee €0,89 cent. De linker is het melk en honing masker waar ik niet enthousiast over ben. Ik verwachte een crème maar het was een gel met blauwe bolletjes? En het groene klei en modder masker was erg fijn!


Dan heb ik twee bodycream, bodybutter, bodylotions (hoe je het ook wilt noemen) opgemaakt. De ene is een onbekende maar was met de geur citrus, hier was ik niet zo enthousiast over. En de andere is van Dove. de supreme Body Silk beauty body milk. Een superfijne crème die mijn huid erg goed hydrateerd, deze pot kostte mij volgens mij €6,99. 


Dan heb ik nog twee producten opgemaakt (sorry voor de scheve foto op een of andere manier wou de foto niet draaien!). Allereerst een 8x4 deodorant in de geur Modern charme, het is een 'mwah' gevalletje, de geur is op zich wel goed maar niet denderend lekker, ik heb hier €1,89 voor betaalt. En dan mijn all time favorite gezichts tonic van Olaz! Dit is echt dé beste gezichts tonic die ik heb gehad. Helaas kan ik hem nergens anders vinden, ik vond hem in de kortingsbak voor maar €2,00.


En als laatste twee producten die niet op zijn maar weg gaan! Een Fa douchegel van de Naturel & pure lijn in de geur Tea & Bamboo, hij ruikt niet meer fris en het is een soort water geworden? Weg ermee! Hij heeft me toch maar €0,89 cent gekost. En dan nog een mini mascara die ik bij een bald had gekregen, waarom had ik deze nog...?

Dit waren mijn opgemaakte producten! Moet de volgende 'opgemaakt' in een video of weer in een artikel? En wat heb jij de afgelopen tijd opgemaakt?

Liefs Rachel

3 opmerkingen:

  1. Die scrub lijkt me heerlijk! Alleen van lavendel word ik altijd slaperig :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die scrub is inderdaad erg fijn heb ik ook en wat raar van die lipgloss! Was die al oud dan?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen