17 september 2011

EOTD: Light Green!



Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik een EOTD voor jullie, een oog look dus! En het is een felle groene glitter look geworden. De producten die ik gebruikt heb zie je op de foto hierboven. Als je er vragen over hebt kun je ze gewoon stellen! Benieuwd naar mijn oog look?



Ik heb gewoon wat foto's gemaakt omdat het me niet helemaal lukte om ze heel duidelijk en helder te krijgen. Ik hoop dat je het toch een beetje kunt zien!







Een erg felle groene look zoals je ziet! Ik heb het Nyx jumbopensil gebruikt als basis met daarover het Lan Mei pigment. Toen heb ik de kleur van Mny in mijn crease aangebracht en de kleur van Teez in mijn buitenste ooghoek, en ben ik gaan blenden! Toen heb ik met een wenkbrauwgel de glitters van Nyx op mijn ooglid 'geplakt'. Ik wou dat het echt om de oogkleuren gaat dus heb ik geen eyeliner gebruikt en alleen een klein beetje mascara!  

Ik hoop dat jullie de look mooi vinden! Werk jij vaak met glitters en pigmenten? En wat vind je van deze felle look? Houd je ervan, of juist liever naturel?

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. Jammer dat je het niet zo goed ziet wel een hele gave look vooral met lekker veel glitter!

    BeantwoordenVerwijderen