16 september 2011

Winnares winactie armband!

 

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik een leuke mededeling voor één van jullie, ik ga namelijk bekend maken wie de winactie gewonnen heeft! Je kon tot 16 september meedoen aan een winactie om een armband te winnen en als je wil weten of jij gewonnen hebt moet je even verder kijken!



Ik heb besloten om met Random.org met een fruitmachine een winnares te kiezen. Ik heb alle namen ingevoerd en op Fruitmachine gedrukt en de fruitmachine stopte bij 1 naam.........



  BIBI!

 Van harte gefeliciteerd, jij hebt de armband gewonnen! Als je mij even een mailtje stuurt met je adres gegevens dan stuur ik je zo snel mogelijk de armband op, zodat je hem snel kan dragen :)

Voor de meiden die niet gewonnen hebben, ik vind het niet leuk dat ik jullie moet teleurstellen. Maar zodra ik meer volgers krijg komt er weer een winactie aan, en dan beloof ik dat het een grote winactie word :)

Liefs Rachel

3 opmerkingen: