06 september 2011

Leuke gratis beautybladen!



Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik een kort artikel voor jullie dat over tijdschriften gaat. En dit keer over gratis tijdschriften! Huh bestaan die? Jazeker, en ze zijn nog leuk ook! Dus ben jij nieuwschierig waar je ze kan halen, of hoe ze eruit zien? Dan moet je snel even verder kijken!



Op dit moment ben ik 2 gratis balden aan het 'volgen'. Ik ben bekend met deze bladen en ga ze ook steeds gratis halen bij de winkels!



Eerst even de MOOI  de mooi is een gratis tijdschrift die je kan halen bij de Etos. Wat ik erg leuk vind aan dit blad is dat er vooral veel budget dingen, en merken, instaan waar ik persoonlijk erg van hou. Natuurlijk staan er wat advertenties in maar ook leuke looks waar je veel inspiratie van op kan doen! Ik zou zeggen ga ook eens even langs de etos om te kijken of je de mooi nog kan vinden!


 Het volgende blad is de Beauty and You  die je gratis kan krijgen bij de Ici Paris XL. Dit blad voelt en ziet er wat luxer uit dan de mooi. Hierin staan ook vooral wat duurdere producten maar welk prachtige foto's zoals je rechtsboven zien een prachtige look van Chanel. Ook staan er advertenties is van parfums maar ook hele leuke tips en verslagen. Net als bij de mooi zou ik ook maar eens gaan kijken of je het wat vind, want zo;n blad gratis is natuurlijk geweldig!

Was jij al bekend met 1 van deze bladen? Ga je deze bladen ook ophalen bij de winkel? En ken jij nog en gratis beautyblad die er niet tussenzit?

Liefs Rachel

3 opmerkingen:

  1. leuk zeg!
    de Ditjes en Datjes van de dirk is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blad van Ici Paris ken ik, en dat is idd wel fijn, alleen staat er natuurlijk erg veel reclame in...maar dat blad moet uiteraard ook betaald worden he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DA heeft ze ook! erg leuk inderdaad!

    x Manon

    BeantwoordenVerwijderen