09 september 2011

Review Essene oil paper

Hee lieve meiden,
Niets is vervelender dan een vette glimmende huid, toch? Nou moet ik zeggen dat ik er niet zo vaak last van heb maar af en toe is mijn huid ook wel erg vet. Daarom heb ik een half jaar geleden, ongeveer, in de opruimbak een pakje met Essence oil papers gekocht, daarvan heb ik dus een review geschreven.


Per toeval vind ik een keer een pakje met oil skin papers van Essence in een kortingsbak. Ik denk niet dat je ze nu nog kan kopen maar ik heb er toen €1,25 voor betaalt, geen geld! In het pakje zitten 100 stuks.

Op de voorkant van het doosje zie je een meisje staan met zo'n oil paper in haar hand, deze dept ze tegen haar gezicht. Een oil paper is dus om de vette huid, mat te maken. Dit doe je door heel simpel het dunne blaadje tegen je huid aan te deppen.

Hier zie je de blaadjes. Het zijn witte blaadjes die netjes opgestapeld in een makkelijk plat doosje zitten.

Zoals je ziet is het blaadje erg dun! Maar voor mij werkt dit erg goed. Ik heb ook wat dikkere blaadjes gehad van het merk E.L.F maar die vind ik zelf niet prettig. Ik gebruik ze niet vaak maar ben er erg tevreden over, als de mijne op zijn en ik zoek nog nieuwe zou ik zeker weten deze kopen!


Ik baal heel erg van de kwaliteit van de foto's, ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen. Heb jij last van een vette huid? Zoja gebruik jij dan ook van deze papiertjes?

Liefs Rachel

3 opmerkingen:

  1. Wat gaat er dan fout met de foto's?
    Essence heeft in de vernieuwing van het assortiment weer oil control papers opgenomen! Ik vind ze super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Vera: Ooh nou de kwaliteit van de foto's is heel erg slecht.. door de camera. Alleen ik wist niet dat ze ze weer in het assortiment hadden, handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb echt al vele merken geprobeerd maar voor mij nog steeds op nr 1: Shiseido Pureness blotting papers!Deze heb ik wel niet getest, moet ik er eerlijk bijzeggen.

    BeantwoordenVerwijderen