23 september 2011

Abonnement!

Hee lieve meiden,
Vandaag wil ik een tip met jullie delen waar ikzelf ook gebruik van heb gemaakt! Het gaat niet helemaal over beauty maar meer over fashion en mode, dus kijk maar snel verder!






Donderdag kreeg ik een dik pak folders op de mat en toen ik het oppakte viel deze folder eruit. Een folder van de Ici Paris XL en daar had ik nog nooit een folder van gehad! Ik werd direct nieuwschierig en ging er in bladeren, en toen kwam ik een hele leuke pagina tegen....


Een aanbieding: 6x de Glamour voor maar 11,50! Dat is echt geen geld. Voor een normaal half jarig abonnement betaal je volgens mij rond de 30 euro en  krijg je er een cadeau bij. Nu krijg ik er geen cadeau bij maar het kost me maar 11,50 voor 6 nummers! Natuurlijk moest ik van deze actie gebruik maken aangezien ik de Glamour een erg leuk blad vind!


Als jij ook gebruik wilt maken van deze actie, dus 6 keer het tijdschrift Glamour voor maar 11,50, kun je even naar de volgende site/link gaan: www.glamour.nl/ici dan kom je bij een soort formulier die vul je dan in met je persoonlijke gegevens en dan word er automatisch 6x de glamour naar je aangegeven adres gestuurd.


Als je dat gedaan hebt krijg je een bevestigings mail dat het gelukt is. Bij mij duurde dit ongeveer 3 tot 4 minuutjes, dus niet in paniek raken als je binnen 20 seconden nog geen mailtje hebt gehad!

Dus ik zou zeggen ga eventjes naar www.glamour.nl/ici en gebruik deze actie! Wat vind jij een leuk tijdschrift? En ga jij gebruik maken van deze actie?

Liefs Rachel

2 opmerkingen:

  1. Oh my god, dat is echt geweldig! ;O Ik wil ook nog steeds eeen abbo op de Glamour, schrijf hem even op mijn wishlist, thankyou!

    BeantwoordenVerwijderen