14 september 2011

NOTD Taupe bruin



Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik een NOTD voor jullie. Dat heb ik al een poosje niet meer gedaan aangezien ik niet heel erg meer bezig ben met nail art maar ik vond dit een hele mooie kleur om aan jullie te laten zien!






Zoals ik al zei is het niet echt een 'spannende' of gewaagde nail art. Ik heb mijn nagels gelakt met een hele mooie bruine kleur en daarover heb ik bij mijn ringvinger (bij alle twee de handen) nog een glitterlak aangebracht. Ik vond deze bruin/paars taupe achtige kleur helemaal bij de herfst passen en de glitterlak ook. De glitterlak is niet zoals andere glitters met heel veel kleuren maar met maar drie kleuren: Groen, goud en oranje. En deze kleuren vond ik perfect bij de herfst passen!





De producten die ik gebruikt heb: Een base coat van Essence french manicure, een Essence Colour and go lakje als basiskleur in de kleur 34 walkf of fame, een glitterlak die mijn zus van een vriendin heeft gekregen uit polen in de kleur 207, en als laatste heb ik een nagelverhardener van Essence gebruikt als topcoat. Ik heb gemerkt dat mijn nagels er heel goed op reageren en het glanst ook super mooi!

Willen jullie in de volgende NOTD meer nail art zien? En wat is jullie favoriete herfst kleur die je mij aanraad?

Liefs Rachel

1 opmerking: