03 september 2011

Shoplog 3 september.

 

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik weer heerlijk geshopt samen met een vriendin, het was gezellig! En natuurlijk, ik weet dat jullie het leuk vinden, moet ik deze spulletjes ook even met jullie delen en dus heb ik weer een shoplog video opgenomen!





Zoals jullie mij misschien wel kennen ben ik echt een budget freak, ik heb dus weer lekker budget geshopt! Vinden jullie het leuk om shoplogs in filmpjes te zien of in artikelen? En heb je nog een request?

Liefs Rachel

3 opmerkingen:

  1. Leuke producten, mooie lipstick! MAX is best fijn, lekker cheap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie producten zeg! en wat een super leuke kleur op je nagels! love it!

    LOve your blog, ga zo door!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Eef en Lot: Heel erg bedankt. De kleur die ik op mijn nagels heb ik ook mijn lievelingskleur! Een kleurtje van Catrice, I Sea You. Jammer genoeg is hij nu uit de collectie! Doe je ook mee met mijn winacite? :)

    BeantwoordenVerwijderen