18 september 2011

Nieuwe schoenen!

 

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik even een kort artikeltje! Ik heb namelijk nieuwe schoenen gekocht, en niet zomaar schoenen maar echt hele cute schoenen! Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder!




Zoals je misschien al aan het logo hebt gezien, of niet, heb ik inderdaad vans gekocht. En dat was omdat ik ze heel toevallig tegenkwam. De meeste vans vind ik persoonlijk niet geweldig en ook een beetje te duur, maar toen kwam ik mijn schatjes tegen!


 Het zijn de crème kleurige vans met super schattige aardbeitjes erop! Ik kon ze niet laten staan en al helemaal niet voor de prijs die erbij stond! Normaal kosten vans rond de €60 en €65 euro maar deze kon ik meenemen voor maar €25 euro! Geen geld toch? Ook heb ik erg smalle voeten en met deze schoenen was dat geen probleem, super smal!

Wat vind jij van mijn schoenen? Heb jij zelf ook vans? En bevallen ze je goed?

Liefs Rachel

2 opmerkingen: