14 september 2011

Winactie gewonnen!

Hee lieve meiden,
Bereid je even voor op een te enthousiast, druk filmpje met te harde muziek op de achtergrond.. Ik heb namelijk een winactie gewonnen en wel op de blog van Pinkfairy! Ik zou zeggen, kijk er even want het is een erg leuke beautyblog!



Dit was mijn oververhipte filmpje.. Ik heb geen zin om hem nog een keer op te nemen want dan is het ook niet spontaan meer! Ik ben super blij met mijn 20!!! producten, ik had dit totaal niet verwacht. Ik wil PinkFairy (ik noem je maar even zo :P) heeeel erg bedanken, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Ik ben nog steeds een beetje overdonderd van al die make up producten, erg bedankt! Met alle spullen die je gestuurd hebt kan ik wat mee! Echt bedankt, en ga allemaal maar even op de blog van PINKFAIRY kijken!

Liefs Rachel 

Ps: Als je ergens swatches van wil, een look of een review moet je me dat maar even laten weten bij de comments!

4 opmerkingen:

  1. Wat een geluk! Gefiliciteerd met zo'n gave prijzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het met een big smile gekeken :) Echt fijn om te zien dat al deze spulletjes goed terecht zijn gekomen :) Die pigment met dat wit dekseltje is trouwens van coastal scents :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @pinFairy: Coastal scents, okee dan weet ik dat ook weer, dan moet ik er even een etkiet op plakken anders vergeet ik het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes heb je gewonnen! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen