13 augustus 2011

Wat neem ik mee op vakantie?

Hee lieve meiden,
Vandaag laat ik in een filmpje zien welke beauty en make-up producten ik mee ga nemen op vakantie! En qua make-up heb ik best weinig verschillende kleuren mee maar van verzorging heb ik wel veel van mee! Nieuwschierig? Kijk dan snel verder!




Sorry voor de slechte kwaliteit van het filmpje, het licht was heel raar en de camera wou niet meewerken!  Neem jij ook zoveel op vakantie? Of juist veel meer? En weet jij iets qua make-up en verzorging wat ik vergeten ben? 

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. Ik neem bijna niets mee op vakantie, lig toch de hele dag op het strand! Veel zonnebrand mee, dagcreme, tonic en mascara voor af en toe. En nagellak! Dankje voor het volgen!
    Doe je ook mee aan mijn give away?
    Je kunt een welnesspakket winnen!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen