19 augustus 2011

Update time!

 
Hee lieve meiden,
Vandaag wil ik graag in een soort van update uitleggen waarom er niet iedere dag artikelen online komen en hoe Beauty by Rachel eruit zal zien als ik weer naar school moet, kijk snel verder!


Allereerst eventjes waarom er zo weinig artikelen online (zijn) gekomen. Dat komt namelijk omdat ik op vakantie ben voor ongeveer twee weken en daar heel erg sloom internet heb. En als ik sloom zeg bedoel ik ook echt sloom. Voordat ik kon beginnen met dit bericht te typen (klopt die zin?) heb ik 11 minuut 03 moeten wachten..... Maar goed het is dus echt lastig om filmpjes en berichten te plaatsen want soms is het internet snel en soms ie het verschrikkelijk sloom, sorry daarvoor. Ik doe mijn best maar ik weet niet of het gaat lukken om 1 keer in de 2 dagen een artikel online te zetten, jullie merken het wel!

Dan moet ik na de vakantie natuurlijk ook weer naar school... En wat gaat er dan gebeuren met Beauty by Rachel? Tjaa... Natuurlijk wil ik graag doorgaan met bloggen maar mijn schoolwerk moet er niet onder lijden. Ik ga naar vwo 3 en moet dus hard werken. Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer een update plaats maar ik beloof dat  ik blij bloggen zolang ik er tijd voor heb want ik heb er veel plezier van!

Dit was eventjes mijn korte update, even wat anders dan beauty!

Liefs Rachel

1 opmerking: