29 augustus 2011

Lovely music!


Hee lieve meiden,
Vandaag even iets anders dan beauty namelijk muziek! Ik houd echt van muziek en heb altijd mijn radio wel aanstaan of oortjes in mijn oren! In dit artikel wil ik een aantal favoriete nummer van mij laten zien die ik helemaal geweldig vind of waar ik vrolijk van wordt, kijk dus snel verder!



Als eerste heb ik een nummer waar ik echt uren naar kan luisteren en keihard kan meebléren en waarom? Ik weet het eigenlijk niet, ik vind het gewoon een super leuk liedje, ook al is de tekst eigenlijk helemaal niet vrolijk. Ook vind ik dat Krystl een prachtige stem heeft, bewerkt en onbewerkt, heb je haar al eens live horen zingen? Nee? Nou dat is echt prachtig!


Het tweede liedje is een meer diepgaand nummer voor mij. In dit lied van Jessie J kan ik me helemaal vinden, who's laughing now? Vroeger heb ik het niet altijd leuk gehad en met dit nummer word het een beetje goed gemaakt op een een of andere manier voor mij.


Het volgende nummer is ook weer en super vorlijk nummer! Als ik dit nummer hoor word ik echt super vrolijk en heb ik direct weer helemaal zin in de zomer, en waardoor komt dat? Ik denk door de vrolijke 'beat' die in het liedje zit!


Dit waren mijn favoriete nummers voor deze keer. Vinden jullie het leuk als er nog een lovely music deel 2 komt? En wat zijn jou favoriete nummer op dit moment?

Liefs Rachel 

1 opmerking:

  1. Ik ben een echte 'in de auto naar muziek' luisteraar! Dan staat ie keihard en zing ik luidkeels mee!

    BeantwoordenVerwijderen