30 augustus 2011

Can you help me please?

 
Jajaja meiden,
In dit artikel wil ik jullie om hulp vragen want ik heb een klein probleempje. Nouja het is niet echt een probleem maar meer een lastig iets waar ik niet goed uit kom! En nou is mijn vraag of jullie kunnen helpen...

Ik hoor jullie al denken: Maar Rachel, waar kunnen we je dan mee helpen? Nou ik ben opzoek naar een nieuwe kast, ladekast of iets waar ik mijn stash in kan bewaren... Op dit moment bewaar ik mijn make-up in de bekende Xenos ladekastje maar dat past niet meer. Ook heb ik mijn verzorging, parfum, sieraden, kwastten en haarspulletjes gewoon op een kastje staan wat dus echt stofvangers zijn. Nu ben ik een beetje op zoek gegaan en heb ik wel een aantal dingen gevonden maar het is het nét niet, of het is té duur of het is te klein... Ik laat een paar foto's zien met kasten die ik mooi vind zodat je dat ook een beetje weet :)


4 opmerkingen:

  1. Hey Rachel, ik krijg 1 foto van een kast te zien, die ik trouwens best mooi vind. Maar komen er nog meer foto's?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Peggy: Mijn bloglovin vertoont kuren, de foto's die eronder stonden zijn opeens weg en ik kan het bericht niet meer bewerken, i'm sorry! Ik kan dus helaas pindakaas geen foto's meer in het artikel plaatsen, war bewaar jij je make-up in?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, ik heb een fijne kast! Een malm kast van de Ikea. Daar bewaar ik ook al mijn beauty en haar verzorging en allemaal dingen in. >>> is de link http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00214553

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Bibi: Okee heel erg bedankt ik zal eventjes kijken, heb je ze ook in verschillende kleuren?

    x

    BeantwoordenVerwijderen