18 augustus 2011

Tag: This or That?

  
Hee lieve meiden,
Ik denk dat veel van jullie deze tag wel kennen! Een tag waarbij je moet kiezen tussen 2 dingen, bijvoorbeeld een muffin of een ijsje? rood of wit? En ga zo maar door maar deze this or that tag is natuurlijk, hoe kan het ook anders, gebasseerd op beauty! Kijk snel verder.

Doe ook nog even mee aan mijn winactie, super leuk!


LET OP: Er zit een bug in dit artikel, ik kan het dus niet meer bewerken vandaar dat er weinig foto's in zitten, het spijt me voor dit rommelige artikel, hopelijk kun je erdoor kijken :)

Fashion
Spijkerbroek of Joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken
of rokken
Streepjes
of ruitjes
Teenslippers
of sandalen
Sjaals
of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen
of armbanden
Hakken
of platte schoenen
Cowboy laarzen
of paardrij-laarzen
Jasje
of vest


Make-up
Blush of Bronzer
Lipgloss
of lipstick
Eyeliner of mascara 
Foundation of concealer
Neutraal
of kleur
Oogschaduw in vaste vorm
of losse poeder oogschaduw
Kwasten
of sponsjes



Nagels
OPI of China Glaze
Lang
of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd
of donker
Met nailart
of zonder nailart




Body
Parfum of Bodyspray
Lotion
of body butter
Douchegel
of zeep
Lush of andere merken

Haar
Krullend of stijl
Knot
of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak
of gel
Lang
of kort
Licht
of donker
Lok
of pony
Los
of vast

Zomaar
Regen of zonneschijn
Zomer
of winter
Herfst of Lente
Chocolade
of vanille
Westen
of oosten

Nou dit waren mijn antwoorden op de tag! Als je vragen hebt over mijn antwoorden kun je ze stellen bij de comments! En ik tag iedereen die deze tag graag over wil nemen :)

Liefs Rachel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten