24 augustus 2011

Huge problem!

Hee lieve meiden,

Eventjes heel snel een saai getypt berichtje, maar het is even nodig! Ik zit namelijk met een huge probleem wat voor mij, en voor jullie, niet leuk is. Ik kan namelijk op een of andere manier geen artikelen online zetten..... Hij zegt dat er dan een error is en ik kan dat probleem niet oplossen zo 1 2 3 dus ik moet kijken hoe ik nu verder moet. Ik kreeg van een aantal  meiden een mailtje wanneer er weer een artikel online komt en het liefst zou ik zeggen direct nu of morgen maar dat gaat helaas niet. Ik wil wel beloven dat er zowieso zondag of maandag weer een artikel online komt want mijn laptop moet helemaal nagekeken worden. Het spijt me heel erg maar je zult het even met dit berichtje moeten doen, ik hoop trouwens dat dit berichtje wel normaal upload maar dat zien jullie vanzelf!

 Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben en ik doe al mijn best om zo snel mogelijk weer een leuk artikel online te zetten!

Liefs Rachel

1 opmerking: