06 augustus 2011

NOTD: We are going yellow!

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik weer een nails of the day voor jullie. Een super zomers kleurtje namelijk: GEEL! Ik houd echt van oranje, geel, roze en rood op mijn nagels voor in de zomer en draag het daarom ook vaak!







Zoals je misschien al ziet heb ik de foto's gemaakt met mijn hand liggend op een watermeloen, haha! Want watermeloen vind ik ook super zomers en ik vond het geel wel mooi afsteken bij het rode en groene. De kleur vind ik geweldig alleen wat moest ik er een moeite voor doen! Ik weet niet of meer meisjes dit hebben maar de supstantie van de lak is een beetje stroperig en hij lakt ook niet fijn, op deze foto's draag ik zeker wel 3 tot 4 laagje nagellak.



Op de bovenste foto kun je pas goed zien hoe horror deze lak lakte. Je ziet dat er alsnog strepen in staan en dat hij nog niet goed dekte, jammer! De lak heet 51 Mellow Yellow en kostte €1,29.

Dit was mijn NOTD, ik ben een beetje teleurgesteld! Wat vind jij van de kleur geel in de zomer? En lakt dit lakje bij jou ook zo stroperig?

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten