08 augustus 2011

Review: Essence stay with me lipgloss


Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik een review met swatches voor jullie over een lipgloss die ik al best wel een poosje heb. Ik vind de lipgloss heel fijn maar dat zul je zo meteen verder in het artikel wel merken!






De Essence stay with me lipglosses zijn nog niet zo heel erg lang verkrijgbaar want ze zijn vrij nieuw in het assortiment. Het zijn lipglosjes die je lippen verzorgen en een prachtige kleur afgeven. Ikzelf heb de kleur 04 trendsetter een fucsiaroze kleur die goed gepigmenteerd is en een beetje naar snoepjes ruikt en smaakt maar niet té zoet. De lipglos kost €1,99 per stuk.


Wat ook heel erg leuk is aan de lipgloss is de applicator. Niet zoals normale lipglosses een schuin afgesneden applicator of een kwastje, nee een hele aparte vorm! Het is een soort zandloper die aan de boven kant bol is. Het 'ingedeukte' deel past precies op je lippen en zo kun je met 1 veeg je hele onderlip al bedekken met de mooie kleur!




De kleur was lastig vast te leggen op foto want mijn camera wou weer een niet meewerken en pikte de kleur niet helemaal goed op. De kleur ziet er wel zo ongeveer uit als op de foto. Een prachtige kleur die zeker wel 3- 4 uur blijft zitten, ook als je wat eet of drinkt! Ik ben heel enthousisast en vooral verrast over lipglosses en als ik nog een mooie kleur kan vinden neem ik die zeker mee!

Dit was het alweer! Wat is jou ervaring met de essence stay with me lipgloss? Wat vind jij van de prijs voor deze lipgloss?

Liefs Rachel

1 opmerking: