14 augustus 2011

Tag: You're favorites!

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik even een korte tag voor jullie, deze tag heb ik overgenomen van Helena. Als jij het leuk vind om deze tag over te nemen doe dat dan gerust en laat het me even weten, het is de bedoeling dat je vertelt wat je favoriete producten zijn.

Okee let's begin:

Nagellak: Het lakje 380 forget - met - not van Catrice vind ik supermooi, paars met heel veel zilveren glitters.
Parfum: Dat is niet zo'n moeilijke ik vind lil'angel van de Harajuku Lovers van Christina aqualira erg lekker, ik heb er ook een review over geschreven als het goed is.
Mascara: Ik heb geen favoriete mascara want ik heb op het moment 3 mascara's die ik gebruik en die ik heel erg fijn vind.
Lipgloss: Sorry dit zijn er ook twee,de GOSH cool lip jam in de kleur 104 en een lipgloss van Catrice uit de Enter Wonderland collectie en dan nummer 03 Alice's Hatter.
Dagcrème: Dagcrème ben ik nog een beetje aan het testen en proberen maar ik begin nu aan mijn tweede potje van de Essence My Skin dagcrème en dan de intensively caring cream voor de droge huid dat is met bamboe en granaatappel.
Make up remover: Een oogmake - up remover van de Yves Roger met 2 lagen en een tonic voor me gezicht van Olaz die ook make - up verwijderd.
Douchegel: Mijn all time favorite is toch wel de Bourjours fruitige parels douchegel voor een zijdezachte huid met avocado, kokos en mango,
Oogschaduw:  Dat is een hele lastige... Ik vind een duo van GOSH toch wel heel fijn en mooi in de kleur 001 Brown base, lekker naturel en lekker simpel voor iedere dag.
Blush: Dat is zeker weten de blush van E.L.F in de kleur Shy.
Deodorant: Op dit moment is dat de Fa Mystic Moments deodorant, heerlijk zoek maar ook lekker fris!

Dat wat mijn versie van de tag! Wat zijn jou favoriete producten? En laat je het me even weten als je deze tag overneemt? Vind ik heel leuk!

Liefs Rachel

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog, ik heb me net aangemeld ;)
    Ik denk dat ik deze tag binnenkort ook eens op mijn blogje ga zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaawh dankjewel, ik zal eens even een kijkje nemen op jou blog :)

    BeantwoordenVerwijderen