02 mei 2012

Preview PUPA Diva's Lashes Waterproof Mascara



Hee lieve meiden,

Een paar dagen geleden kreeg ik weer een persbericht in mijn email met daarbij de vraag of ik weer een product van pupa wou testen, een mascara deze keer: nou daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! In dit artikel wil ik jullie even snel een preview geven van deze nieuwe mascara.

Ik vind deze foto's zo veelbelovend dat ik ze even met jullie wou delen. In dit artikel zeg ik dus wat PUPA zelf over de producten zegt, of dat ook zo is? Dat ga ik voor jullie testen.



De mascara komt ik een kit. Een waterproof mascara dus samen met een zacht en romig oogpotlood. Eerst ga ik wat laten zien over de mascara, en dan ga ik over op het oogpotlood. 





Deze mascara zorgt dat het maximale qua volume uit je wimpers word gehaald, beloofd lang te blijven zitten en een mooie krul aan je wimpers te geven. Ook is de mascara van een hoge kwaliteit en blijven je wimpers de hele dag mooi in model zitten.


Het oogpotlood is zacht en glijd over de huid. Het smudged niet en voelt niet plakkerig aan. Dit komt door de mix gemaakt want silicone hard, planten en wax. Hier hecht het ook goed aan de huid en is het waterproof.


Dit product krijg ik dus binnen kort thuis gestuurd. Ik zal de mascara en het oogpotlood uitgebreid voor jullie testen en daarna kunnen jullie een review verwachten. 

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten