16 mei 2012

Personal Pictures #5

559393_363770523681862_100001467519860_1020006_1382475552_n_large

Hee lieve meiden,
Long time no see, wauw wat heb ik lang geen artikelen geschreven zeg. Ik zat er echt helemaal door heen wat kapot moe van school en had geen tijd voor mijn blog. Mijn blog is mijn hobby en dus ging school voor, maar er komen weer een aantal vrije dagen aan waarvan 1 weer een blog dag word. Dus er komen weer volop artikelen aan. In dit artikel een paar foto's uit mijn persoonlijke leven van de afgelopen tijd.



Sinds kort heb ik deze uber schattige achtergrond, how cute een klein elfje die super scheel naar mini miertjes kwijt. Ik kwam dit plaatje tegen en kon het niet weerstaan: Dit werd mijn nieuwe bureaubladachtergrond! 

Bah geen lekker weer om dit te hebben als uitzicht. Gelukkig zat ik op dat moment aan mijn huiswerk en kon het me niet zo heel veel schelen.

De volgende dag, toen ik ook aan mijn huiswerk zat scheen het zonnetje super mooi, balen!

Deze lippen draag ik super vaak, een hele mooie hot pink lipstick van een budget merk.

Daarnaast vind ik nude lippen de laatste tijd ook helemaal geweldig. Zelf hou ik niet van concealer nude, maar nude met een roze tintje erdoor kan ik wel waarderen.

Cup a soup, ik ben er weg van! En dan natuurlijk wel de kip variant, of zoals hier op de foto Chinese tomatensoep, heerlijk! 

Even een snelle foto van een super simpele nail art. Heel af en toe frutsel ik nog wel  wat stempeltjes op mijn nagels en dit was het resultaat, schattig maar stoer :)

Yeah, de punten van mijn haar blond gebleekt! Dit heb ik nu zo'n week geleden gedaan en ja, het is ongelooflijk slecht voor je haar maar het ziet er wel super tof uit.

Huiswerk, ja handgeschreven samenvattingen. Op de computer word ik veel te veel afgeleid  dus ben ik over gestapt om mijn samenvattingen zelf te schrijven, werkt voor mijn stukken beter.

Ik ging een dagje treinen om gezellig te shoppen. En omdat mijn hoofd af en toe wel eens dingen vergeet, uche heel  vaak, had ik voor mezelf een lijstje gemaakt met alle reistijden zodat ik zeker niet in de verkeerde trein zou stappen!

Het is altijd leuk om weer spulletjes te ontvangen van bedrijven om voor je site te testen. Zo ontving ik weer twee producten van Pupa, ik ben ze volop aan het testen en binnenkort komt er een review over online.
Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten