18 mei 2012

Lovely Music #4

Postoemissor1-c029-c243-dfc4_large

Hee lieve meiden,
Vandaag weer tijd voor een artikel dat niet over beauty gaat. Eens in de tijd vind ik het leuk om te bloggen over wat mij bezig houd, wat ik leuk vind en dat soort dingen. En vandaag ga ik dat ook weer doen. Ik ga in dit artikel een aantal video's plaatsen met mijn favoriete liedjes van de afgelopen tijd. Als je benieuwd bent moet je zeker even verder kijken!




Dit liedje is denk ik wel mijn grootste favoriet van allemaal. Een heerlijk vrolijke en zomers nummer waardoor ik weer helemaal in de vakantie stemming kom. Deze kan ik keihard mee blèren en zal ik denk ik de komende tijd nog heel veel draaien, zeker een aanrader om eventjes te luisteren.


Jongens serieus, dit liedje verplicht ik je bijna om te luisteren. Ik denk dat jullie allemaal het originele nummer wel kennen, en als je dit dan luistert: Zo anders maar ik hou er zo van deze stijl van het liedje en zijn stem kloppen precies. Hij heeft er echt een prachtig nummer van gemaakt.


Net als de vorige: Ik ben fan van het orignele nummer maar deze cover vind ik toch stukken beter. Hij gooit er echt emotie in en hij spreekt de woorden echt zo duidelijk uit dat het mij echt raakt. En hee, let's be honest, hij is zeker niet lelijk..

Deze keer een niet zo'n lange lovely music maar dit zijn de nummers die ik veel draai, meer heb ik gewoonweg niet. Laat mij ook weten welk nummer bij jou een grote favoriet is.

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten