21 mei 2012

NOTD: Random nail art


Hee lieve meiden,
In dit artikel niet heel veel foto's maar toch wat leuke dingen te laten zien. Helaas is door het bewerken van de foto's de kwaliteit ervan heel erg achteruit gegaan maar ik hoop dat jullie daar een beetje doorheen kunnen kijken. Ben je benieuwd naar deze NOTD? Kijk dan snel verder.





Deze nail arts maakte ik voor een winactie en de opdracht was dat je een nail art moest maken met de volgende kleuren: Geel, wit, rood en blauw. Best lastige kleuren om te combineren maar ik heb er wat van kunnen maken. Ik heb het dit keer op een nagelwiel gedaan omdat mijn nagels niet in hele goede conditie zijn...



Zoals je ziet zijn het hele simpele nail arts die je met gebruik van nagellak en een sateprikker heel erg makkelijk na kunt maken. Zelf vind ik het panterprintje en het design met de stipjes en het hartje het leukst. Laat me weten wat jij van deze snelle en simpele nail arts vind!

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten