04 januari 2012

Unboxing winactie + update blogsale

 
 Hee lieve meiden,
Een aantal van jullie volgen mij op youtube en zullen het onderstaande filmpje vast al hebben gezien, ik heb weer een winactie gewonnen. Daar heb ik natuurlijk een unboxing van gemaakt. Ook heb ik een update over een eventuele blogsale, als je benieuwd bent moet je gewoon even gaan kijken!



Dan nog even over de blogsale. Ik ga het doen! Ik ga het doorzetten, ik heb er namelijk alleen maar positieve reacties opgekregen. Eerst ga ik beginnen met een aantal nagellakjes en dit zal zich vanzelf wel uitbreiden naar make up. Ik moet nog van een aantal lakjes foto's maken want het licht de laatste dagen is niet zo best, maar dan hoop ik het eind deze week erop te hebben staan. 

Dat was het voor vandaag. Zijn jullie allemaal al geabonneerd op mijn youtube kanaal? En wat vind jij van een blogsale?

Liefs Rachel

2 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je !
    Misschien kunnen we elkaar gaan volgen?
    Ik volg je nu alvast via bloglovin & gfc , ik hoop dat je me terug volgt via gfc en/of bloglovin!
    Liefs, Berrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw superleuke cadeautjes :o
    En super uitgebreid ook!!

    BeantwoordenVerwijderen