05 januari 2012

Get to the picture #3

 
Hee lieve meiden,
Eens in de zoveel tijd laat ik een aantal foto's zien uit mijn leven. Gemaakt met mijn mobiel of camera. Het is een poos geleden dat ik dat weer eens gedaan heb dus vandaar dat het er deze keer iets meer zijn. Veel plezier met kijken!


20 december was ik jarig en dat moest natuurlijk gevierd worden met taart/vlaai, soesjes en chocola!  

15 kaarsjes op 1 zo'n klein stukje taart wou niet dus ik nam genoegen met 1 (:  

Heerlijke rijst salade eten, made by my mom, moet je echt eens proberen! 
Super leuk ingepakt kadootje met een echte orchidee erop
Hiervan had ik een unboxing video die uiteindelijk niet online is gekomen omdat ik de hele tijd mijn adres dik ik beeld zat te houden maar toch, een parfumverstuiver :) 

Samen met een vriendin had ik een tulband gebakken, met stukjes chocolade erin, gesmolten chocolade erover en wat sprinkles en klaar is kees! 
Met mijn nichtje ging ik een dagje shoppen. En een dagje shoppen is niet compleet als je niet gaat lunchen bij de hema dus vandaar; Ik had een heerlijke croque monsieur 
Mijn oog viel op een foldertje van de Hema over hun visagist, hebben ze die? Maargoed met z'n allen nu naar de Hema en advies vragen, haha! 
Onze tijd verdoen in de Hema, dit is trouwens de camera van mijn nichtje
 

De 'buit' als je het zo kan noemen, ik heb schandalig weinig gekocht. Ik weet niet was het was maar ik kon gewoon geen leuke spulletjes vinden.
Op weg terug naar huis, het was verschrikkelijk vies weer en halfdode boompjes langs de snelweg...
Broodje gebakken ei á la Rachel; wit brood insmeren met boter en even in de pan doen, daarop een gebakken eitje met zout, peper, kruiden en curry en een beker ic tea :)
Deze chocolade repen zijn zo lekker, met heerlijke caramel mouse aan de binnenkant en een super mooi patroontje! (Zie de volgende foto)
Lees de beschrijving hierboven (:
Zo ziet het er op dit moment uit naast mijn laptop: Misschien moet ik toch een keertje mijn kabels een beetje opruimen?
Over dit heilige spul (Een serum in spray vorm) kom een dezer dagen een artikel over, superspul dit!
 Dit was het alweer voor deze keer, ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat hieronder een reactie achter (:

Liefs Rachel

3 opmerkingen:

  1. leuke foto's

    liefs!
    ps. doe je al mee met mijn give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hairrepair pompjes doen echt wonderen. Het is mijn favoriete haar product op dit moment! En ik ben trouwens ook gek op die milka chocolade repen, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt super leuk! Je blog is trouwens ook super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen