28 juni 2011

Swatch: Catrice nagellakje

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik een swatch en een review van een heel erg mooi Catrice nagellakje!


Een van de nieuwe nagellakjes van Catrice heeft een lime kleur en wou ik gewoon al voor de naam hebben. Het heet Easy Peasy, Lemon Squeezy en is nummer 390. En echt, als ik de naam hoor, wordt ik erg vrolijk, niet normaal! Ook van de kleur wordt ik helemaal opgewekt. Het is een opvallende lentekleur,  die ik echt bij de lente en zomer vind passen.

Zoals je ziet is het echt een mooie kleur. Het smeert fijn zoals alle andere nagellak van Catrice, niet zo streperig en het dekt helemaal goed na ongeveer drie laagjes. Voor mij is het echt een lakje om aan mijn favorieten toe te voegen voor deze lente en zomer. Ik zal het zeker vaker dragen!
Ook heb ik een foto van het kwastje gemaakt omdat ik dat zelf wel interessant vind als ik bij iemand anders een review of een swatch lees.
Dit was mijn swatch + review van het Catrice lakje, ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven! Zou jij dit lakje aanschaffen voor de zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten