28 juni 2011

Stash: mijn gezichtscrèmes

Hee lieve meiden,
Vandaag ga ik mijn crèmes laten zien die ik op mijn gezicht gebruik: Een dagcrème, een nachtcrème en een oogcrème.
 Dag en nacht - crème
 

Dagcrème: Ik gebruik de Essence Me skin intensively carin cream als dagcrème. Deze crème kun je eigenlijk gebruiken als dag - en nacht crème maar dat doe ik niet altijd. Het is een oranje achtige romige crème die snel intrekt. Ik merk dat als ik deze crème wat langer gebruik dat mijn huid er veel beter uit ziet en dat ik een paar of geen puistjes heb. De crème ruikt naar granaatappel en kost maar €2,00 voor een potje van 50ml.      

Nachtcrème: De Essence my skin moisturizing cream-gel gebruik ik als dagcrème omdat ik hem overdag niet mooi vind. Het is een groenige gel dat een waterige substantie heeft. Waarom ik hem niet mooi vind is omdat hij heel veel glitters inzitten die je door mijn foundation heen ziet, een paar glitters vind ik mooi maar dit is to much: Of ik gebruik te veel?  De crème ruikt heerlijk naar frisse komkommer en is lekker verkoelend met dit warme weer. Ook deze kost maar €2,00 voor een potje van 50ml.

Hierboven zie je nog de crèmes aangebracht op mijn hand: De linker is de dagcrème en de rechter de moisturizing nachtcrème. Dan gaan we nu verder naar de oogcrème. 


De oogcrème
 
Ik gebruik als oogcrème, zoals jullie kunnen zien, de Olaz total effect oogcontour crème.
Dit is een crème dat veroudering tegengaat maar ook de wallen en kwetsbaarheden van de huid tegengaat of verhelpt, daarvoor gebruik ik hem ook. De crème is een soort romige gel, het zit net tussen romig en net tussen gel in. Er zitten ook hele kleine houden glittertjes in die je oog als het ware doen 'oplichten'.
Wel is deze crème vrij prijzig: €20,00 voor 15ml.

Dan heb ik deze crème ook nog even geswatcht op mijn hand en zoals je ziet (als je goed kijkt) zie je wat kleine gouden glittertjes. En dat was mijn review achtige stash van mijn crèmes alweer!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en te kijken.  

 Liefs Rachel

Welke dag, nacht of oog - crème gebruik jij op dit moment? En hoe bevalt die?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten