27 juni 2011

Review: Twee fantastische E.L.F producten

Hee lieve lezeressen,
In dit artikel ga ik voor jullie twee E.L.F producten reviewen waar is heel erg enthousiast over ben, ik heb de producten nu zo'n half jaar en ze werken nog steeds super goed en dat voor maar €1 per stuk! E.L.F (Eyes Lips Face) producten kun je kopen op http://www.eyeslipsface.nl/
De E.L.F Zit Zapper
De Zit Zapper van E.L.F is bedoelt om met het product over jou puistje heen te gaan en deze zou dan verdwijnen. Toen ik het zag dacht ik: En dat moet werken? Nou het werkt! Eerst even wat over het product..
De formule van salicylzuur, teatree, toverhazelaar en kamfer bestrijd en voorkomt acne, vermindert roodheid en zwellingen en laat poriën kleiner lijken. Wat zit er nou eigenlijk allemaal in de Zit Zapper?
Salicylzuur – Eigenschappen om diep in de porie de opgehoopte dode huidcellen te verwijderen en de porie te reinigen, ook is het ontstekingsremmend en antibacterieel.
Teatree -Heeft antibacteriële eigenschappen.
Toverhazelaar - Adstringerende (porie-samentrekkende) eigenschappen en anti-oxidant
Kamfer – kalmerend
De substantie is kleurloos en zit qua structuur tussen een lotion en een gel in. De Zit Zapper kun je door middel van het rollerballetje aanbrengen op het puistje of op de onzuiverheid. Het heeft verder geen bijzondere geur en het ruikt ook niet chemisch. Op de foto hierboven zie je dat ik de gel even heb aangebracht op mijn hand, het trekt zo snel in dat het moeilijk was te fotograferen.

Dan gaan we nu verder naar het tweede product.

De E.L.F Therapeutic Conditioning Balm
Ik ben gek op lippenbalsem en vind het fijn om ook af te wisselen en het verschil te proberen tussen duur en goedkoop. Dit is dus een goedkoop product en als ik het vergelijk met mijn andere producten is dit toch wel echt een favoriet van mij geworden...
De verpakking vind ik er netjes en chic uitzien. Het is een vrij lange dunne verpakking met zilveren letters.
E.L.F prijst het product zo aan: Last van droge lippen? Deze innovatieve lippen balsem hult uw lippen in natuurlijke voedende en verzachtende bestanddelen en verzorgt zelfs de gevoeligste lippen. Verrijkt met sheaboter en vitamine A en E voor een langdurige bescherming.

Ik moet zeggen dat dit klopt want het is een heerlijke zachte lippen balsem dat op een soor boter lijkt.
Ook voedt hij mijn lippen heel goed want als ik het 's avonds opsmeer dan voelen 's ochtends mijn lippen super zacht en soms zit er ook nog een klein beetje lippen balsem op.

Het aanbrengen gaat ook heel gemakkelijk: Je haalt het dopje eraf en draait aan de onderkant zodat het staafje naar boven komt en smeren maar! Wel moet je eraan denken dat het een zachte stick is dus niet zoals een andere lippen balsem te veel doen dat is zonde! De lippen balsem is roze maar op je lippen geeft het een mooie glanzend effect met een kleine roze gloed.

Dit was mijn review van de twee E.L.F producten, ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven en als jullie nog iets willen weten kun je het stellen bij de reacties. 
 Zou jij deze twee producten voor €1 per stuk aanschaffen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten