28 juni 2011

Stressmoment: PROEFWERKWEEK!

Hee lieve meiden,
Daar hebben we hem weer: De proefwerkweek.
Ik denk dat iedereen het wel kent: Een week lang op school komen om alleen iedere dag een proefwerk of 2, 3 te maken... Oftwel een groot stressmoment. 

En dat betekend dus goede voorbereiding en veel blokken, stampen, stampen, leren en nog eens stampen.
Ik ben druk bezig geweest met samenvattingen maken en alles in me kop te stampen, morgen heb ik weer 2 proefwerken en daar ben ik dus al druk voor bezig. 1 dag van te voren leren, niet erg slim? I know maar dat doe ik altijd en ook ik haal wel eens goede cijfers uche...

Nee hoor, als ik 1 dag van tevoren leer dan kan ik makkelijk een 7 of 8 halen: Als ik goed leer.
Ik heb niet echt tips ofzo alleen: Een goede voorbereiding is het halve werk.
Hieronder zie je hoe mijn agenda eruit ziet voor de komende week, 5 dagen:
Je moet niet op de tijden letten die ik er bij heb geschreven want dat klopt niet echt ofzo. En als je je afvraagt welke agenda ik heb: Eentje van de kruidvat, ik had er 1 van Blond maar die was totaal niet handig.

Dit was even een soort van kort update, eventjes geen beauty deze keer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie begrip hebben dat ik het ongelooflijk druk heb dus ik probeer alle artikelen op tijd te plaatsen.

 Liefs Rachel

Wat is jou favoriete vak? En op welk vak haal je altijd onvoldoendes?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten