30 juni 2011

Catrice Limited Ecition: Papagena

Hee Lieve meiden,
Vandaag weer een limited edition maar deze keer eentje van Catrice namelijk: Papagena.
Mij doet deze edition denken aan een tropische vogel ik weet ook niet waarom ik denk door de kleuren en printjes, kijk en lees gezellig mee!
Ook in deze limted edition heeft catrice voor ieders wil wat! Ze hebben ook een heel aantal nieuwe producten ontworpen die alleen in deze limited edition zijn dus als je ze wil moet je ze nu gaan halen!

De oogschaduws €4,49
Catrice heeft ook in deze lijn de welbekende 4 kleuren palettes gemaakt en ik vind ze prachtig. Iedere kleur uit het pallete heeft een eigen patroontje en ook het doosje heeft een eigen patroon. Het eerst pallette heet: 01 - Rumble in the Jungle en het tweede pallette heet: 02 - Birds of a Feather.

 De nepwimpers €3,99
Net als bij de vorige edition zijn hier ook weer nepwimpers en ze passen perfect bij de hele collectie: Het lijken wel mooie uitgewaaierde palmtakken. Ik ga even kijken of ik hier een leuke look mee kan maken en dan ga ik ze denk ik wel kopen!

De eyeliners: €2,99
En dan hebben we iets waar ik helemaal verslaafd aan ben de laatste tijd: Eyeliner! Ik ben aan het testen en onderzoeken wat ik nou eigenlijk het fijnst vind en ik denk dat ik toch de eyeliner-pen, zoals deze, het fijnst vind want ik met dat ik die er steeds weer bij pak! De namen van boven naar beneden:  01 - White Eyes, 02 - Papa-Greener, 03 - Welcome to the Jungle.

De Golden Nuggets €3,99
Toen ik dit product zag moest ik er toch wel een beetje om lachen: Het doet me echt denken aan kipnuggets en dat komt echt door de naam. Maar integendeel is dit een geweldige bronzer die je gezicht een mooie 'glow' geeft, en dat voor maar 4 euro!

De blushstick €3,49
Toen ik dit voor het eerst zag dacht ik: Ooooh wat een mooie lipsticks! Maar nee hoor, het zijn blushsticks!
Ik ben heel erg benieuwd naar een blush in stick vorm het lijkt me super fijn werken als je de juiste kwasten er maar voor hebt. De namen van boven naar beneden: 01 - Tigerlilly, 02 - Bird of Paradise.

 De Crystal Clear Gloss Stick €3,99
Naast de blush-stick nog een heel nieuw product: de crystal clear gloss stick. Het is een jelly-achtige lipgloss in de vorm van een lippenstift, ik heb zo'n vermoeden dat dit product gewoon doorzichtig is, willen jullie dat ik het product uittest? De namen van links naar rechts: 01 - Tigerlilly, 02 - Bird of Paradise.

De nagellak €2,49
Natuurlijk brengt Catrice ook weer nieuwe nagellakjes uit: Drie mooie jungle tinten en één velle kleur paars voor het kleuraccent. De namen van links naar rechts: 01 - Enter the Undergrowth, 02 - Welcome to the Jungle, 03 - Amazonian Gold, 04 - Bird of Paradise.

Dit waren alweer de nieuwe producten die volgende maand uitkomen: Welke ga jij halen? En wat vind je van de prijzen?

Liefs Rachel
 

1 opmerking: