29 juni 2011

Shoutout: Bibi van www.biebss.blogspot.com

Heee lieve meiden,
Vandaag even iets heel anders: Ik ga een meid in zonnetje zetten en wel op 'De shoutout' manier.
En deze keer is de eerste keer en het is Bibi van www.biebss.blogspot.com

Allereerst vind ik het natuurlijk super leuk om een mede blogger in het zonnetje te zetten en ik vind dat zij het ook echt verdiend! Ze heeft een super leuke blog met heel veel verschillende artikelen: Van shoplogs tot revieuws tot swatches. Ook heeft ze een youtube account genaamd: Biebssie je kunt je even abonneren als je op deze link klikt: ABONNEER! 

Maar helaas, zegt ze, gaat het niet zo heel erg goed met haar site; Ze heeft minder pageviews daarom wil ze heel graag dat je deze enquete even invult: INVULLEN!
 Ik zou het heel erg waarderen als je voor haar even op haar blog gaat kijken en een aantal reacties plaatst bij een paar artikelen. Ook kun je haar ook gaan volgen als je haar artikelen helemaal geweldig vind, of als je direct een update van haar beautyblog wil.

Dit was alweer mijn korte maar krachtige shoutout. Dus ik zou zeggen: Hup met je muis naar die taakbalk en www.biebss.blogspot.com en als je te lui bent klik je maar even op die link <<

 Liefs Rachel

Wil jij ook een shoutout? Zet maar even in de reacties!

1 opmerking: