05 oktober 2011

Wishlist #2

Hee lieve meiden,
Vandaag laat ik weer 3 artikelen zien die ik al heel erg lang op mijn wishlist heb staan, en waarschijnlijk worden een aantal producten er ook van zeer binnenkort gekocht! Kijk maar snel verder!


 

Allereerst: Het 88 palette. Ik denk dat iedereen die een beetje bekent is in de beautywereld wel weet waar ik het over heb! Een oogschaduw palette met 88 goed gepigmenteerde oogschaduw, ik denk dat ik dit palette ga vragen voor mijn verjaardag. De meeste 88 paletten kosten rond de €20,00



En als tweede heb ik een boek van Tiny fisscher. Het heet beauty body &brains, BBB. Dit lijkt mij een heel leuk boek met allerlei tips en tricks en leuke weetjes. Ook dit boek ga ik voor mijn verjaardag vragen! Dit boek kost rond de €14,95



En als laatste iets dat ik binnenkort wil gaan bestellen: Een aantal lipsticks van NYX. Iedere keer als ik ze ergens voorbij zie komen denk ik: Ik moet ze hebben! Ze kosten volgens mij rond de €3,00 en zijn super mooi! Een favoriete kleur heb ik nog niet, ik vind ze allemaal wel mooi!

Dit was mijn wishlist vooor deze keer! Heb jij ook bepaalde dingen op je wishlist staan die je perse moet hebben? Zoja wat is dat?

Liefs Rachel 

3 opmerkingen:

  1. Mijn lijst is veeeeeeeel te lang! More Guerlain stuff, het Anniversary palette van UD, een Dior Forever foundation, Kiehl's getinte dagcrème,...ik kan nog uren blijven typen! Maar dat bespaar ik je maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Peggy: Ik heb ook een hele lange wishlist maar doe het dus steeds ik kleine stukjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De BBB wil ik oooook! Je hebt een leuke wishlist! :)

    BeantwoordenVerwijderen