01 oktober 2011

Shoutout #2

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik weer een shoutout! Ik heb al een keer eerder een shoutout gedaan en ik dacht dat het wel weer eens tijd werd voor een nieuwe! Als je benieuwd bent wie het deze keer is moet je snel even verder klikken/kijken!


Vandaag heb ik een shoutout voor iemand met een youtube account. Er is namelijk een beauty obsessede vrouw op youtube, genaamd Denise, die verschrikkelijk leuke filmpjes maakt over beauty en alles wat door omheen hangt.



Ze heeft op dit moment rond de 100 abbonnees (102) en ik vind dat daar wel een paar bij mogen, dus je moet eventjes naar haar kanaal gaan! KULIKK. 



Ze maakt onder andere shoplogs, looks, stash filmpjes, favorieten, how to's en zo kan ik nog wel even doorgaan, de moeite waard om even een kijkje te gaan nemen!



Ik heb een paar filmpjes in dit artikel geplaatst maar er zijn er natuurlijk nog veel meer,dit was het weer voor vandaag! Ga jij even een kijkje nemen op haar kanaal? En wat vind je van haar filmpjes?

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten