14 oktober 2011

Waxinelichtjes!


Hee lieve meiden,
Heb jij dat ook? Dat je in de wintermaanden, of als het wat kouder word, het heerlijk vind om even een gezellig kaarsje aan te zetten? Ik ben er gek op! Vandaag laat ik even een paar kleine dingetjes zien.




Op dit moment heb ik niet zo heel veel kaarsjes staan maar dat komt omdat ik rond de feestdagen en mijn verjaardag wat waxinelichtjes houders wil vragen en wat geurkaarsen. Dit zijn de 2 setjes die ik heb, de roze 2 staan in mijn kast en de 2 groene met bloemetjes gezellig naast elkaar in de vensterbank.

Ook heb ik een roze bakje op mijn bureau staan met daarom wat extra geur kaarsjes en wat extra waxinelichtjes. Ook zit daar een pincet in om de kaarsjes uit het houdertje te halen: Anders brand in mijn vingers!

En er zitten twee aanstekers in van het merk cricket. De ene is met pomegranate en ruikt heel lekker naar granaatappel, hoe cool! En de andere is wat langer met leuke figuurtjes en met een navulling.

Dat was het weer. Gebruik jij ook kaarsjes om wat sfeer te brengen? Wat is jou favoriete geurkaars?

Liefs Rachel 

2 opmerkingen:

  1. Ik houd ook ontzettend van kaarsjes, wierook vind ik ook lekker om zomers te branden. Geurkaarsen ruiken me vaak iets te chemisch. Dus ik vind wierook fijner :)

    BeantwoordenVerwijderen