21 april 2012

Quick mini shoplog


Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik voor jullie een keer een shoplog in artikel vorm. Meestal maar ik er een korte video over maar vandaag in een artikel. Dit is slechts een gedeelte van wat ik de laatste tijd geshopt heb maar meer kon ik me zo niet herinneren. Kijk mee!













Dat waren mijn geshopte spulletjes van de afgelopen tijd. Niet heel veel maar genoeg om in een artikel te laten zien aan jullie. Als je nog vragen hebt kun je die stellen in de comments, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs Rachel

7 opmerkingen:

  1. Die neusstrips heb ik ook opnieuw gekocht. Zijn uiteindelijk best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat haarserum van de Action gekoct ben benieuwd!
    En ik heb C'est la vie! je lievelingsnagellak gekocht ben ik ook super benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat poeder van HerĂ´me lijkt me wel wat. Maak je er een review over?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker doe ik dat, ik heb het spul vandaag voor het eerst gebruikt maar weet niet zo goed wat ik erover moet zeggen. Ik test het nog wat langer en dan komt er een review.

      Verwijderen
  4. waar heb je die nagelstickers gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen